今日我地學校旅行..去左長洲
我同D同學去左沙灘玩..玩左幾個鍾..勁開心..
但唔記得買手信...
我影左好多相(不過我放兩幅相)(但係可以去相簿睇)
兩張都係我地ge背影..
我地ge背影呀...
都係我地ge背影(冇我份)
直到今朝五點幾先訓得到...但係六點幾就要出去買野之後就番香港....
一番到屋企...呀媽訓左係張梳化到...訓著左(唔知係迷呢個著,如果唔係,請唔好見怪)
哥哥就出左去,家姐又係....
唉!!悶鬼死我喇...好鬼無聊....電腦又冇野玩..又冇街出,,我又未買暑期作業喎,,= =