琴晚..
王少香係我個blog留言...
我後悔心軟囉..
依家打死我都唔會心軟..
本來我都唔想做到咁絕..
係你逼我架..
我係唔理你架啦..
咁又點..呢個世界就係咁..
唔係第一個識既人..我就要比面你..
你有你既亞晞..
我有我既mandy佬..
人就係咁..
你d性格唔適合同我做朋友..
就係唔適合..
唔好強逼啦..
唔係你既就唔係你既..
係你既就係你既..
當初係邊個話我扮受歡迎架..
我從來都冇諗過囉..
你想做果個受歡迎咋掛..
我話比你知..你冇可能架啦..
我依家有mandy佬同婷婷就夠..
其他朋友都一樣..我一直都當佢地係朋友..
唔好成日話我唔理你啦..
你勁丫嘛..入左c班..
我點理你呀!!
我得小息..lunch同放學可以過去a班咋..
你仲想我點..
你自己唔過黎既..
我地都想同你一齊落去買野食..
係你同亞晞落左去咋..
關我屁事呀..
諗下啦..
我都想同你一齊放學啦..
我鍾意日日去m記呀..
係你唔黎咋..
驚阻住我同mandy佬呀..
正是!!你的確係阻住..
你成日都同人講話我唔理你..
我唔理你關其他人咩事呀..
我係鍾意唔理你呀..
我係鍾意理mandy佬..
我係鍾意同mandy佬玩呀..
我同婷婷玩都開心過你..
講咩你又唔覺得好笑...
我話比你知我係b班好開心..成日都笑呀..
我日日都笑架啦..
上堂就同婷婷笑..
小息..lunch...放學我就同mandy佬佢地一齊笑..
冇你份喎..
我覺得好笑既野..
你都唔會覺得好笑啦..
我點同你一齊笑呀!!!!
我係鍾意笑架啦..
係又笑..唔係又笑架啦..
我呢份人就咁傻傻地架嘛..
你依家先知咩..你唔了解我丫嘛..!!!
夠啦..
你唔好以為自己好串至得架..
收啦..
唔打啦!!!!!!!!!!!!
|