今日pe堂勁無奈... 比婷婷同zoe,晞婷玩.. 俾佢地話我鍾意一世..= ='' 我已經係同佢地唔係 唔係.. 我鍾意既係林小雯.. 嗌左勁多次.. 佢地都係周圍同人講我鍾意一世..= ='' 仲唱埋d表白既歌..= ='' 勁無奈..依家個個都知我鍾意林小雯啦.. = ='' 一世..請相信我.. 一定要信我..
今日本來都好好地.. lunch之後又同佢冷戰.. 我要澄清既係..我冇呷醋囉!! 同埋你去睇迷去睇囉.. 唔洗要我既同意架!! 唔好煩我!!