今天.. 是學校旅行 可是我不覺得今天是旅行 因為有一些問題 因為她們 還是和妳單獨在一起最開心 其他的時間 我選擇了沉默 我不想說話 我不想玩 我想回家 我不想去 是因為妳們
你今天問她 我還是不是氣你 我告訴你我不氣了 可是我只能和你做朋友的朋友那種關係 你想不想 我無所謂 我只能說這些
你是我最熟悉的陌生人 而你們卻是我最陌生的朋友
今日.. 都ok呀.. 同一世係咁寫信.. 聽日繼續!! 你竟然咁樣同mandy佬講埋呢d咁既野.. 絕交..因為d小事而絕交 都唔知係迷朋友黎架?! 我講得冇錯.. 呢d朋友要唔要都罷.. 算!!唔理lu..
我地聽日要玩得開心d 知嗎?!寶貝..