今日..
我番到去都係冇理到佢..
係因為我唔想理..
同埋我覺得冇必要
況且佢都同緊popo佢地傾緊計..
理唔理都係咁..
放左之後..
我亦都係一樣..
冇理到..自己走左..
番到屋企之後
打左段野比佢..
就係咁..講講下..
都冇野啦..
不過總係覺得仲d野咁
唔知問題係邊?!
我和妳還可以走下去嗎?!
我們可以走更久嗎?!
我們還持續下去嗎?!
我們可以正式說話沒?!
我不吵了 累了
也不生氣了
也不討厭了
也不吃醋了
這些行為弄到我很累
不要為完結而完結
陪我走下去
妳累嗎?!
能當朋友是種珍貴
能夠相愛是種珍貴
在世界上幾百憶的人當中
我們遇見彼此
我們變成朋友
然後我們心動
我們勇敢
我們相愛
就算最後變回朋友
我會希望對方是比我還幸福的人
因為我們擁有過兩次珍貴的機會
|