DandElioN*❤SUPER JUNI0R*❤HEY!SAY!JUMP!❤BIBI°×*
對不起`
不是妳的錯`
puishun1995
暱稱: ◆°小蒲信紙°×* ❤H[SJ]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉blog~
對不起`
笑=]
想得太多`
自己的地方在哪?!
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


只是好朋友?! 分類: 日記*=]

愛情裡最殘忍的曖昧
是我明明知道我愛你
而我們卻只是好朋友
友情裡最自私的膽怯
是你明明知道你愛我
而你還假裝只是朋友
問題是 兩個人  不勇敢 怎麼愛?!


從朋友變情人有個好處
因為兩個人已經熟到了某程度
所以可以省略初交往時的尷尬期

如果從情人變朋友?!
那會更珍貴
因為我們相愛過 我們失去過
所以我們會更了解對方
更懂得珍惜這份得來不易的友情

這些我都認為說得對
愛要勇敢
有時候我覺得愛分很多種
真正的愛  朋友的愛

男女的愛都被認同
那同性戀呢?!
又不同的嗎?!
也是愛呀
不是嗎?!

說了太多
常常都說這些話
女校一定會有同性戀的嗎?!
不知道有沒有一間女校或者是男校
是沒有同性戀的?!
我覺得沒有耶
現在的社會怎麼可能沒有呢
對不對?!




2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


=] 分類: 日記*=]

呢幾日都冇打blog..
琴日發生d野..
大家都知架喇..
唔洗多講..
放學果陣又見到陳靜囉..
我地跟住佢後面..
我同mandy佬勁講野..
有講有笑..
跟住聽到陳靜話比我地行先..
咁我地迷行先囉..
之後我同mandy佬係度玩..勁笑..
次次都係咁..
笑果陣..你又望..
玩果陣..你又望..
望望望好好望咩..
望q呀!!唔抵得我地玩得咁開心呀..妖..
唔講佢lu..

今日..
我同mandy佬去左旺角買龜仔..
勁抵..全場$50..
本來諗住買細細隻..
因為一律$50既關係..
我買左ok大隻既龜仔..
不過細細隻既我都買..^^
之後我又買左本書..
人生的第二本書..
之後呢..
我地再去行街..
當mandy佬話佢呀媽同佢家姐要黎既時候..
我真係有d驚..
不過都係陪左佢行一陣..
之後先番屋企..
本來諗住同mandy佬一齊番..
不過佢呀媽話要係旺角食晚飯果陣..有點無奈..
最後都係自己番屋企..
拎住勁多野..
自己一個人死番去..
算啦...

總是覺得妳姐姐不太喜歡我
唉!!為什麼要有這樣的感覺?!
我也不知道!!
其實我走了以後
我很不開心..很想哭!!
自己一個人在想東西
要不是妳打來
我早就哭了`
可是那時候
我很想不聽妳的電話
發妳的脾氣
可是關妳什麼事呢?!
我也不會扯妳下水的`
妳又沒有做錯= =''
只是我不喜歡而已
陪我去地鐵站不可以嗎?!
就算是小小的一段路程
也不可以嗎?!
算了`
過去了`
不要再提了`