今日本來係唔打blog的.. 但為左知念侑李.. 而打blog.. 知念侑李生日快樂!! 寶貝我們一起溫書.. 一起奮鬥!!
唉.. 如題..我又病啦.. 每次考試都病 轉季又病..= ='' 寶貝.. 我倆都病了.. 好辛苦..對吧?! 我快死了 聲音變了.. 快死掉了.. 不說了..