| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
2009-12-25  |
分類: 未分類 |
E個聖誕好鬼熱囉0,0
熱到冇晒氣氛...留係屋企發毛算-3-
但係....好鬼悶呀!!!!!!!!!!!
今朝起身冇諗到佢^^
都算幾好成績啦XD
LCP又認左我係佢細佬-3-
哈...多左個家姐^^
係fb到見到膠輝生食生根....囧!!
好慘呀佢...係咁比人玩 -口-
笑到我甩嘴^___^
|
|
|
嘻嘻哈哈拉拉.v.;` 快速閃過-v-;!!!!!!!!!
|
網主回覆
聖誕快樂! Posted at 2009-12-25 07:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
聖誕快樂!!! Posted at 2009-12-25 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
發毛啦你又-v-;` 好熱好熱.我就爆啦:$ 膠輝輝輝輝輝輝輝輝輝輝輝輝輝..笑曬...{!} 屎忽鬼.LCP好難聽@@
|
網主回覆
叫家姐囉-3- Posted at 2009-12-25 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|