歡迎光臨*傻柱之blog*記得留cm呀
MR.REX
rexhk1995
暱稱: MR.REX 傻乂柱
性別: 男
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-07-30
I love wargame
2010-07-15
2010-03-02
2010-02-24
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 166
今日人氣: 2
累積人氣: 1146
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


2010-07-15 開心 分類: 未分類

哇!!上次打qz係3月
今日同咪,輝,祺去左打wargame
好好玩
雖然個場係細左小小
同埋有好多唔識既人
不過都係好好玩
其實今次係我第一次打wargame
所以好鬼開心
一落場就比人爆頭
跟住第二場又比人爆頭
之後就識做了
都冇咩中彈
最後果場結束果時
個個癲左咁射
比d板反彈中左唔小,,,好鬼痛
跟住就識左好多朋友
打完就番屋企了
期待7月24
 






訪客留言 (返回 rexhk1995 的日誌)


aesopw97632 於 2010-07-17 05:15 PM 發表:
7月24做咩呀??
c0mm3nT..@,@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nkeyjaiii 於 2010-07-16 01:09 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowie1995 於 2010-07-16 02:01 AM 發表:
吾知xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wyh 於 2010-07-16 12:31 AM 發表:
haha.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yanki829 於 2010-07-15 11:54 PM 發表:
c0mm3nt=]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowie1995 於 2010-07-15 09:29 PM 發表:
痴線-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩痴線
Posted at 2010-07-15 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-07-15 09:28 PM 發表:
=.= 好好玩渦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]