哇!!上次打qz係3月 今日同咪,輝,祺去左打wargame 好好玩 雖然個場係細左小小 同埋有好多唔識既人 不過都係好好玩 其實今次係我第一次打wargame 所以好鬼開心 一落場就比人爆頭 跟住第二場又比人爆頭 之後就識做了 都冇咩中彈 最後果場結束果時 個個癲左咁射 比d板反彈中左唔小,,,好鬼痛 跟住就識左好多朋友 打完就番屋企了 期待7月24