歡迎光臨*傻柱之blog*記得留cm呀
MR.REX
rexhk1995
暱稱: MR.REX 傻乂柱
性別: 男
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-07-30
I love wargame
2010-07-15
2010-03-02
2010-02-24
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 166
今日人氣: 2
累積人氣: 1150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 分類: 未分類

今日唔帶手機-.-

大家講好左@@

點知個個都帶0.0

琴日玩大左...搞到而家淆晒...

琴日...個個貓晒...酒後吐真言@@

冇人報串...唔洗比人罰...咁就真係要開party了的說...

英文...冇做NB...比人罰抄五次...小息落去抄...

跟住去罰企...有人要抄12次-.-    笑左

通識...做英文d罰抄-.-  咩都冇聼到@@

小息...一排人企左係教員室出面到...好正@@

比老秦見到...成班人淆晒-,-  快快手手抄左佢走人算數...

抄到手軟....好淆老秦囉咩料...唔通要日日留堂@@?

中屎...聼書@@  

d人調晒位@@....跟住又出事了....

何粉!!!一定有機會ga...唔好唔開心啦...

音樂@@睇MJ...悶到hihi

數學...比人記缺點-.-上堂食野-.-

社會...傾計...

lunch....老秦好似好唔開心咁....唔通知我地琴日d野-.-?

一放...成班人走晒...有殺錯...冇放過...

跟住係到傾計...有條仆街走左埋黎...又up埋d戇鳩野....   我怕我忍不到!!!

中文x2....老秦把聲好正-.-

睇電影....你係邊到黎-.-?

跟住諗住好好心咁去問候吓老秦有冇事....跟住佢見到我地係到傳班相...話唔信我地囉!!

即刻冇mood問候佢...有mood問候佢老母@@!!!!!

放學去玩...6點幾...見到miss張同個男仔一齊@@

天日問問佢先@@

跟住去左個平台到....見到個令仔啤住我呀!!!怕怕






訪客留言 (返回 rexhk1995 的日誌)


wingsze653 於 2010-04-29 09:51 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lmy0131 於 2010-03-09 09:17 PM 發表:
c0m2eNt`
好凍 -,-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheungfish 於 2010-03-02 10:44 PM 發表:
com(k)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wyh 於 2010-03-02 10:31 PM 發表:
yo!!
cm !
多謝 . hehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kfish_ka 於 2010-03-02 10:00 PM 發表:
我仲以為冇人知我抄12次TIM -.-
我係下面上黎嫁XD~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicky1479 於 2010-03-02 09:34 PM 發表:
comment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yanki829 於 2010-03-02 09:12 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-03-02 09:10 PM 發表:
無事既.放心啦(k.)
擔心咁多做乜呢`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-03-02 08:56 PM 發表:
好心你就乖d啦~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]