十萬冇打過qooza了的說@@而家打打佢先xd
今日勁黑仔-.-
番學....,兩部lif都停晒-.-
冇計...行落4層先有lif-.-
唔想比b哥捉頭...跟住行快d番學校...
番到去...肥佬劉黎@@
上到去,見到有個我地班既友仔比b哥捉左.....我唔講佢係邊個
跟住有3條友去搵b哥@@
跟住佢地4個去左剪頭髮...
音樂 x1 4條友都唔係到-.- d燈又開唔到...好搞野...
轉堂...佢地有2個番左黎....又有個比b哥捉左...唔好痴咁埋@@行到邊衰到邊xd
中文 x1 另外兩個都番左黎了...有條友比b哥剪到耳仔@@ b哥比番200蚊佢去睇醫生@@
小息...課室變了化妝間!? -0-
數學 x2 係到玩筆@@笑到甩嘴...有兩條友話唔會笑ga!!!
小息....有條友成名了@@
英文 x1 訓覺訓唔到...比人發現了 -0- mike....你都有今日@@
科學 x1 呀sir遲黎...佢遲咁耐我訓咁耐xd
lunch...好多人黎睇野@@
我地係到傾旅行大計@@
班主任...入hall聼講座@@
放左學...係到玩火機...輝輝比我燒@@
跟住去睇有冇加到價...行行下...我好似比張sir見到我個火機-.-
去到...冇加到-.-
比人放流料....即刻買左盒...叫埋條友黎一齊食@@
跟住見到d.e班d人wo~~
|