歡迎光臨*傻柱之blog*記得留cm呀
MR.REX
rexhk1995
暱稱: MR.REX 傻乂柱
性別: 男
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-07-30
I love wargame
2010-07-15
2010-03-02
2010-02-24
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 166
今日人氣: 3
累積人氣: 1147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 無奈 分類: 未分類

十萬冇打過qooza了的說@@而家打打佢先xd

今日勁黑仔-.-

番學....,兩部lif都停晒-.-

冇計...行落4層先有lif-.-

唔想比b哥捉頭...跟住行快d番學校...

番到去...肥佬劉黎@@

上到去,見到有個我地班既友仔比b哥捉左.....我唔講佢係邊個

跟住有3條友去搵b哥@@

跟住佢地4個去左剪頭髮...

音樂 x1 4條友都唔係到-.-  d燈又開唔到...好搞野...

轉堂...佢地有2個番左黎....又有個比b哥捉左...唔好痴咁埋@@行到邊衰到邊xd

中文 x1 另外兩個都番左黎了...有條友比b哥剪到耳仔@@  b哥比番200蚊佢去睇醫生@@

小息...課室變了化妝間!? -0-

數學 x2 係到玩筆@@笑到甩嘴...有兩條友話唔會笑ga!!!

小息....有條友成名了@@

英文 x1 訓覺訓唔到...比人發現了 -0-  mike....你都有今日@@

科學 x1 呀sir遲黎...佢遲咁耐我訓咁耐xd

lunch...好多人黎睇野@@

我地係到傾旅行大計@@

班主任...入hall聼講座@@

放左學...係到玩火機...輝輝比我燒@@

跟住去睇有冇加到價...行行下...我好似比張sir見到我個火機-.-

去到...冇加到-.-

比人放流料....即刻買左盒...叫埋條友黎一齊食@@

跟住見到d.e班d人wo~~

 






訪客留言 (返回 rexhk1995 的日誌)


PING19950320 於 2010-02-28 07:09 PM 發表:
好心你乖d啦v3v;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yanki829 於 2010-02-25 07:12 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kfish_ka 於 2010-02-24 10:13 PM 發表:
枝筆.笑死我lol
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowie1995 於 2010-02-24 09:52 PM 發表:
食煙-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-02-24 09:15 PM 發表:
化妝-_-v?
2D班系我地私人化妝間啵>_,`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-02-24 09:14 PM 發表:
好多人睇野咩xd?
幾個知嘛-_-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-02-24 09:11 PM 發表:
fk.我鄙視您A_A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wyh 於 2010-02-24 09:05 PM 發表:
衰仔包. 食煙@@
唔好食咁多為妙XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]