今日晨早流流就出街打保齡... 哇哈哈!!我全中呀!! 容孝祺!!我會超越你!! 跟住冇野做就去入長州 跟住肚餓去飲茶... 咁大個仔第一次同同學出去飲茶@@ 食4籠野9999蚊... 我地冇錢比呀! 好野一齊洗碗xd 跟住租單車去張保仔洞 哇張保仔好細粒呀xd 原來架單車係恩記ga 哇仲差一個字,,,唔知幾時先見到呢 跟住識左3個人 跟住一齊行 出到去佢地冇租到單車 我地好好人咁去換架大車車佢地出去 車完佢地之後去沙灘 之後hea左陣就走了 我發現巨蟹座d人係好好人ga!!!<----重點