歡迎光臨*傻柱之blog*記得留cm呀
MR.REX
rexhk1995
暱稱: MR.REX 傻乂柱
性別: 男
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-07-30
I love wargame
2010-07-15
2010-03-02
2010-02-24
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 166
今日人氣: 4
累積人氣: 1139
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


打番09年最後一日 愉快 分類: 未分類

4點幾出黎..

出去mk食野xd

買左個燈....停電救星wo....笑死=.=仲要30蚊

行左勁先個出錯出口-.-

又行左勁耐先搵到間死人野-,-

上到去....勁多人係到排隊...跟住就閃人了-3-

又去KFC.....又冇位-.-

跟住食左小小野就出尖沙咀....

勁難先逼到入去-.-會合完就搵到位係到hea~.~

hea左陣...

何粉走左去搵人...

番黎之後....勁火....我第一次見佢咁火!!!!

跟住佢地話買副啤黎玩下wo...

出去買副啤番黎....30蚊....

玩左陣..玩到悶...

佢地話要玩true or dare wo....

個個都ture....

跟住又話得兩次ture....玩玩下...又變左一定要dare

抽中我...比佢地攞左我部手機...話sd個sms比cindy wo-.-

好彩比我攞得番姐XD

玩玩下...變左玩咀咀囉-.-

男女一齊玩....

本身係異性咀面,同性咀咀..

得yuki佢地肯炸-.-

咁咪係唔係都咀面囉....

玩玩下....mike哥提出

異性咀咀...同性咀面!!!!

跟住...提出果個當然要做示範啦XD

跟住就咀左"佢"三次咁多@.@

跟住佢先知係得佢地兩個咀咀姐XD

mike哥你沖昏左頭腦喇XD 咩都唔知

最後有人淆底咁就冇玩喇....

倒數完去食野....有隻餓鬼呀XD

佢地話食到勁飽....我就唔係幾覺喇-.-

食完同kenny去左食雞蛋仔....

食完都唔係幾飽.....

我話又要食....跟住佢地話我傻既-.-

點解我食咁多野都唔肥既-.-

跟住去買啤去hea.....

打路打啤一路飲啤....一路食煙....

食左五枝煙....又真係幾提神wo...死喇...好似有小小上癮-.-

我地犯晒罪喇....對唔住呀b哥XD....食煙飲酒講粗口-.-咩都做晒-.-

跟住去左樂富hea...

跟到做8婆...打啤...狂笑.....

hea左幾個鐘就回家了...

 

 






訪客留言 (返回 rexhk1995 的日誌)


cheungfish 於 2010-01-02 01:33 PM 發表:
COM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2010-01-02 01:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MGYDSK 於 2010-01-01 11:49 PM 發表:
俱咁多煙,食死你地呀= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bowie1995 於 2010-01-01 11:11 PM 發表:
新年快樂!_!記住要開心牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

     新年\快樂
Posted at 2010-01-02 01:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kfish_ka 於 2010-01-01 07:37 PM 發表:
唉,你地個個都吾肯鍚囉,
早知我吾鍚車v喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔知邊個淆呢可?
唔知邊個次次講完唔算數呢可
Posted at 2010-01-01 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PING19950320 於 2010-01-01 06:40 PM 發表:
犯罪第一日咩你xd?
放假第一日就犯左罪啦你;嘈:P
COMM3nT;`
新年快樂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈...係呀係呀
Posted at 2010-01-01 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roy5354 於 2010-01-01 06:34 PM 發表:
咁岩得咁q羅;個大整定等你-v-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roy5354 於 2010-01-01 06:33 PM 發表:
Mike哥想咀就咀喇-_-!爽到我用火機燒你屎忽都吾知-v-!我仲燒左chap個頭…著左1秒;笑死我-.-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 燒屎忽
Posted at 2010-01-01 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yanki829 於 2010-01-01 06:23 PM 發表:
新年快樂;
忘記過去;
做個開心快樂人xd
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 新年快樂
Posted at 2010-01-01 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



imissyouk 於 2010-01-01 06:19 PM 發表:
我係鬼做示範-3-
咁岩得咁'q'抽中佢3次咋ma-_-v
好0pen tim-_-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢...................
Posted at 2010-01-01 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]