| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
打番1月9號  |
分類: 未分類 |
去同roy行街...
買完個袋...
去佢個fd屋企食左幾枝煙-3-
番工.....要去青衣@@
上樓派呀...
勁辛苦...
有次仲要比人趕左出黎...
派完同睇住我地果條友夾埋...
寫多佢幾棟樓...
攞多佢幾十蚊XD
番到11點幾先放工-.-
放工又食多枝煙XD
|
|
|
吾好再食煙喇.v.到時好難戎;又會傷身;吾好再食喇!!!
|
|
|
YFT 於 2010-01-10 12:45 PM 發表:
食煙=.=v唉. 你第時想戒煙我睇你點戒得甩. 睇我呀哥就係個板.=.= 你唔好再食啦=.=v cm:o)
|
網主回覆
盡量唔食囉... Posted at 2010-01-10 01:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MGYDSK 於 2010-01-10 12:00 PM 發表:
食煙...無得救了-_-
|
|
|
唉;最後一次啦^_^ 唔好比我知xddd COMM3NT` 開工大吉!!
|
網主回覆
開工大吉XD
最後一次-.-我好似上隱....
Posted at 2010-01-10 11:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|