今日放學,
話要彩排.
點知粉冇帶野,
咁我咪同mike,kenny上去搵miss幫拖,幫我地印d歌詞出黎
咁就冇左兩蚊XD
落到去,
d人開始散,
我屌你老味,一定又係你條仆街係到搞事啦撚樣!!!
我一向都唔撚鋸你!我而仲加唔撚鋸你!我一定串鳩你條撚樣仆街!!
粉仲話有冇開單...係班會到攞...d人又話32個人夾兩蚊...笑死xd
跟住粉部手機壞左,好早就番左屋企
跟住lcp佢地黎左,
得我一個飲,空肚飲好正@@爽死
飲完就見到龜...淆晒...
跟住lcp佢地勁早走....
無無聊聊,走左去魔士影相...
跟住mike又走左...
我就留番係到...覺得果到好舒服...
跟住諗左好多野...
|