係以前我身處係黑色世界入面~
果度好多人都帶著一個防人既心而且佢地既思想比較複雜唔係咁容易捉摸~甚至有勾心鬥角既情況發生
係果度你萬事都要小心..一有做錯你隨時就會趺落深淵
但係呢種束縛既生活令我太辛苦~我受夠了~我揀左走去白色世界
當我滿心歡喜將我自己完完全全地交出黎去將自己釋放
先發現心計呢樣野依然存在而且個情況唔會俾黑色果邊差
只不過佢地將佢地諗既野收得更埋~從來都唔會放係面上只會放係心入面
其實朋友之間可以有咩事都可以大家攤出黎講...唔出聲只會令到大家都唔會快樂
你俾我感覺到你係一個識諗既人..但原來你背後係咁樣...你點解可以將一件大家都有責任推哂去一個人身上?
你有冇諗過你咁樣對果個人好唔公平 定係只係我一路都睇錯你...我真係好唔開心
不過我相信以上既只不過係我遇到既其中部份..一定唔會係全部人都係咁
我會繼續去搵係呢個世界入面既快樂
|