第一次感覺到唔係你既就唔係你...以前係度求個天俾樣野你~ 佢俾左~但永遠都唔會係你心目中想要既咁完美...即使佢俾你搵到一個完全岩哂你既野..佢都可以放係你面前再將佢毫無徵兆地收返..
連你爭取你都未必拎到,,所以有時放係你面前你以為係機會~實際上係佢話你知唔係你想要咩佢就要俾你...連佢收返既原因你都唔會知! 不過點都好~依家又俾我學多樣野~等我知道左自己唔係要咩有咩..
不過我依然會等我最想要既野出現...
唉...做咩會咁架.....我只有係度等下啦><"... 我唔想唔想次次搵到一個岩自己既都會走左去.....
最後一份assignment 啦!!~
做埋就溫書等考試了~ 10號考埋個oral 11號就會去同 d fd 去台灣
之後返到黎又要執野搬了- -...放假個時間表都可以full- -.....唉
今日聽到原來係mq度第一年拎第一就可以免左幾年既學費"好吸引tim,,, 突然之間變得好有野心
今日完左個final year project 既presentation 依家就只係得返3份assignment 同埋exam了
ive生涯好快就完lu