咁都唔信我
真係好痛架
就test啦~要努力d呀
去完camp返黎lu~
晚晚都冇得訓~仲要行山同係咁跑..辛苦到呢...
不過好在都識左一班fd-v-~個個英文都勁到爆-0-"
我都要努力d操下d英文啦!
後日就要去camp啦-0-
去完camp之後就可以唔洗咁恨啦~.~"
仲有一日就放假啦-0-~ 但係點解放假都咁多野做!