仲有一個月就完結3年既生活啦 之後就要到另一個階後了
不過係轉變之前一定要休息一下同做d因為學業而冇做既野先
4月尾啦~仲差一個月就最後一個exam~ 但係exam前仲有個presentation~3份assignment-_______- 諗起就好煩啦"><" 我要努力d~將以前去hea去蒲去...既時間全部都要追返黎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好想拍拖呀><><><" 快d俾我搵返個!
放埋今日就放完十幾日假啦 成個假期係咁玩玩玩同食食食
肥左唔少呢
希望返學果陣都肥到啦-0-....
不過一返到去一定係咁派assginment...一定肥唔到架啦/333\
下星期TEST啦><"~
但係依家仲未溫書-____________________-"