**.my b1og..
欢迎光临..
room_01
暱稱: '♥#.萝卜仔.】.!
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-08-02
7/30
2008-07-29
7/28
7/27
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 190
今日人氣: 0
累積人氣: 7932
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

 琴日出左街..

 下午過時同阿honey.仔去左2小吃鐵板燒..真的很爽.很好味.都好耐未吃過鑼..

 跟住就去吃桂林米粉..都係好耐無吃過勒...

 之後就翻屋企..

 晚上吃完飯.跟阿臭臭出街..起~还有跟阿毛毛..時間過得快得很呀.

坐坐倾过好快过..

毛毛提早就了..纸剩我跟臭臭..

 跟住我地就去fifa.勒..哈哈..係過間什麽咩滋过度坐..我地叫左都5系好多野,

 因为今日我地吃左好多野勒..飽到真係5洗講野..

 不過我還吃了只烧鸡翼.哈.,,

 我地1直係度傾計.好好笑呀.講番以前好多野,.,笑死左勒..

 成12点幾先走呀.傾到..

 跟住行行下..點知同到距番去窝..哎..真的無下次..距过度恐怖到驚死左.

 人又无多個.車又無多部..不過..最後還有車的(*****  ^-^ )

 

  

發表時間:2008-04-27 10:57 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

 哈哈.真可笑..竟如此可笑..

 我没有什么可以说.也没有什么想讲..1.切行动所示;..

 什么叫解释.??咩意思..去吃屎啦..正扑街.我洗解呀..痴能线.,.

 跟本与我无关..埋中意点讲就点讲啦.

 我都中午先知..

 讲完我好激气..不过跟住就忍5住感喊左出来..其实我都5想喊.因为喊显得我自己非常之懦弱..

 我喊亦跟本5系单单因为事.2系因为1句话..

 哈哈..真系竟如此可笑呀..

 好友们都不断安慰我..追加问我咩事..不过我无讲.我无出声..纸系不停喊..

 不过都好..我真系可以清楚了解到..明白到..我还真的要说个服字..

 喊完..芳华狂追问我..不过我无讲.

 2距地大概亦都猜测到大概咩事..但内容系点..就5会知..

 得距地既了解.

 得距地既关怀.

 得距地既安慰.

 得距地既紧张.

 我觉得好满足.好满足..

 已经其实自己5系失去乜野..反2令我清楚.明了.知道左好多好多野..

 令我收益好多.

 纸系感觉..好遗憾...

从这过程中.真系体得出我地都慢慢成长..放下从前既稚气慢慢染上成熟的1.面..

我喊完林完.真系好舒服...

 觉得简直就无理取闹....

 所以我觉得自己虽然系难受..但系痛苦之中既我还学会更加坚强..

發表時間:2008-04-25 12:57 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

 今日好大雨呀..落好大雨..又大风.

 本来打算晤出去嘎..

 不过琴日阿臭话去剪发..跟住就同距出去..阿.~~大雨大风到由死..

 把姐都吹到5知点样咯..

 距琴日走左去808.剪..其实觉得都5错既..

 不过我觉得距上便感大..整感多剪发位..好似用不着感..~~

 剪完问阿臭剪得点觉得...距话都系敢窝..

 跟住就同距去吃野.

 今日阿大旧生日..距叫去dg..

 好大雨..个时我问锯边个..问阿周有无去..距话有..我先更想有去即念头..

 由死到鬼感..

 等车等到死人..等到不知几耐..10点左右等.等到成差5多10点8.8先有车..

 不过琴日好开心..

 见到阿周同阿肥欣..我地猛感系度倾计..好耐无见勒真系..

 阿周同阿欣很漂亮哦..挺成熟的..

 大旧就5洗讲啦..又大旧左啦..

 同埋距地个班野.真系好耐无见过勒..见到很开心呀..!!

 距地就系度玩.我就系度唱k..我滴酒不沾嘎..哈哈.~~

 大旧同距地玩紧个时..都有叫我玩.不过我都无玩..望住锯地玩都够晒开心啦..哈哈..

 我就同阿肥仔同埋距地既朋友系度死唱歌.

 我死要唱男.有个男既又死唱女..好搞笑..!!!

 大概12点几1点.就走了..  

跟住番去..同xxx.去m.记坐左阵..捞到q.感....

 跟住就回家了..

 回到家..真的..真的..真的...好舒服呀....!!!!

 哈哈..

 真希望我们的友谊长久长久长久呀..!!

發表時間:2008-04-20 06:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


好怪呀.. 分類: 未分類

 近排好怪呀.好似悟知點感..

 哎.好似好多野去林.但係我都5知林乜嘢.覺得好煩惱.好撈感..

 成日都心事重重.

 究竟重乜鬼又5知道..真的很苦悶...

 呢幾日都好小出街.應該係話呢排都無點出去.每天都做同樣既野.

 不過感樣好平淡.又覺得好好窩..知不過又硬係有野困擾住自己..都5.知道點樣去解決.點樣去做好..

 呢排無出街.

 不過琴日出左去.去吃野..好耐無出去.覺得出便d.野吃好豐富呀..

 好似好好味感.琴日都吃左好多野嘎勒./..

 跟住都無乜野做..

 之後係新世紀過度..許...呢1摹..真係..感大未試過.醜到不得了..

 我會記住你地夾..衰到死..真係醜到無法形容.失敗左仲話翻我轉頭..你話呢滴咩人呀..起.~

 過左1陣間.我既honey.仔打比我..跟住就送我走了..........

 雖然沒有什麽事情發生..不過很幸福哦...

發表時間:2008-04-18 02:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

 今日好无聊呀.!...真郁闷..

 下皱同阿臭飞短..不过....都仲感闷...

 琴日拉阿全距地去打羽毛球...5...过只死全.去到打过1阵野..无到引..

 不过距真系劲左好多..哈哈..苦练既成效呀....

 不过闷5闷都感嘎裸...

 时间认真过得快...

 又到5.1啦..不过5.1放过1天假...5知距点放呢.

 阿~~~好想去烧烤哦...

發表時間:2008-04-15 05:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]