| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 2008-04-27 |
分類: 未分類 |
琴日出左街..
下午過時同阿honey.仔去左2小吃鐵板燒..真的很爽.很好味.都好耐未吃過鑼..
跟住就去吃桂林米粉..都係好耐無吃過勒...
之後就翻屋企..
晚上吃完飯.跟阿臭臭出街..起~还有跟阿毛毛..時間過得快得很呀.
坐坐倾过好快过..
毛毛提早就了..纸剩我跟臭臭..
跟住我地就去fifa.勒..哈哈..係過間什麽咩滋过度坐..我地叫左都5系好多野,
因为今日我地吃左好多野勒..飽到真係5洗講野..
不過我還吃了只烧鸡翼.哈.,,
我地1直係度傾計.好好笑呀.講番以前好多野,.,笑死左勒..
成12点幾先走呀.傾到..
跟住行行下..點知同到距番去窝..哎..真的無下次..距过度恐怖到驚死左.
人又无多個.車又無多部..不過..最後還有車的(***** ^-^ )
|
| 發表時間:2008-04-27 10:57 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 2008-04-24 |
分類: 未分類 |
哈哈.真可笑..竟如此可笑..
我没有什么可以说.也没有什么想讲..1.切行动所示;..
什么叫解释.??咩意思..去吃屎啦..正扑街.我洗解呀..痴能线.,.
跟本与我无关..埋中意点讲就点讲啦.
我都中午先知..
讲完我好激气..不过跟住就忍5住感喊左出来..其实我都5想喊.因为喊显得我自己非常之懦弱..
我喊亦跟本5系单单因为事.2系因为1句话..
哈哈..真系竟如此可笑呀..
好友们都不断安慰我..追加问我咩事..不过我无讲.我无出声..纸系不停喊..
不过都好..我真系可以清楚了解到..明白到..我还真的要说个服字..
喊完..芳华狂追问我..不过我无讲.
2距地大概亦都猜测到大概咩事..但内容系点..就5会知..
得距地既了解.
得距地既关怀.
得距地既安慰.
得距地既紧张.
我觉得好满足.好满足..
已经其实自己5系失去乜野..反2令我清楚.明了.知道左好多好多野..
令我收益好多.
纸系感觉..好遗憾...
从这过程中.真系体得出我地都慢慢成长..放下从前既稚气慢慢染上成熟的1.面..
我喊完林完.真系好舒服...
觉得简直就无理取闹....
所以我觉得自己虽然系难受..但系痛苦之中既我还学会更加坚强.. |
| 發表時間:2008-04-25 12:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| 2008-04-20 |
分類: 未分類 |
今日好大雨呀..落好大雨..又大风.
本来打算晤出去嘎..
不过琴日阿臭话去剪发..跟住就同距出去..阿.~~大雨大风到由死..
把姐都吹到5知点样咯..
距琴日走左去808.剪..其实觉得都5错既..
不过我觉得距上便感大..整感多剪发位..好似用不着感..~~
剪完问阿臭剪得点觉得...距话都系敢窝..
跟住就同距去吃野.
今日阿大旧生日..距叫去dg..
好大雨..个时我问锯边个..问阿周有无去..距话有..我先更想有去即念头..
由死到鬼感..
等车等到死人..等到不知几耐..10点左右等.等到成差5多10点8.8先有车..
不过琴日好开心..
见到阿周同阿肥欣..我地猛感系度倾计..好耐无见勒真系..
阿周同阿欣很漂亮哦..挺成熟的..
大旧就5洗讲啦..又大旧左啦..
同埋距地个班野.真系好耐无见过勒..见到很开心呀..!!
距地就系度玩.我就系度唱k..我滴酒不沾嘎..哈哈.~~
大旧同距地玩紧个时..都有叫我玩.不过我都无玩..望住锯地玩都够晒开心啦..哈哈..
我就同阿肥仔同埋距地既朋友系度死唱歌.
我死要唱男.有个男既又死唱女..好搞笑..!!!
大概12点几1点.就走了..
跟住番去..同xxx.去m.记坐左阵..捞到q.感....
跟住就回家了..
回到家..真的..真的..真的...好舒服呀....!!!!
哈哈..
真希望我们的友谊长久长久长久呀..!! |
| 發表時間:2008-04-20 06:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| 好怪呀.. |
分類: 未分類 |
近排好怪呀.好似悟知點感..
哎.好似好多野去林.但係我都5知林乜嘢.覺得好煩惱.好撈感..
成日都心事重重.
究竟重乜鬼又5知道..真的很苦悶...
呢幾日都好小出街.應該係話呢排都無點出去.每天都做同樣既野.
不過感樣好平淡.又覺得好好窩..知不過又硬係有野困擾住自己..都5.知道點樣去解決.點樣去做好..
呢排無出街.
不過琴日出左去.去吃野..好耐無出去.覺得出便d.野吃好豐富呀..
好似好好味感.琴日都吃左好多野嘎勒./..
跟住都無乜野做..
之後係新世紀過度..許...呢1摹..真係..感大未試過.醜到不得了..
我會記住你地夾..衰到死..真係醜到無法形容.失敗左仲話翻我轉頭..你話呢滴咩人呀..起.~
過左1陣間.我既honey.仔打比我..跟住就送我走了..........
雖然沒有什麽事情發生..不過很幸福哦... |
| 發表時間:2008-04-18 02:29 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 2008-04-15 |
分類: 未分類 |
今日好无聊呀.!...真郁闷..
下皱同阿臭飞短..不过....都仲感闷...
琴日拉阿全距地去打羽毛球...5...过只死全.去到打过1阵野..无到引..
不过距真系劲左好多..哈哈..苦练既成效呀....
不过闷5闷都感嘎裸...
时间认真过得快...
又到5.1啦..不过5.1放过1天假...5知距点放呢.
阿~~~好想去烧烤哦...  |
| 發表時間:2008-04-15 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 19 | »
|