**.my b1og..
欢迎光临..
room_01
暱稱: '♥#.萝卜仔.】.!
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-02
7/30
2008-07-29
7/28
7/27
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 190
今日人氣: 1
累積人氣: 7933
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


2008-03-22 分類: 未分類

 今日真系兴到爆爆爆爆灯呀...起~~

 个只 感既大叼毛\欣记..哎..!!想队死距呀真系..哎..

 之前委屈我..我都算嘎勒..为有默默帮她引门爸啦..

 为佐距..我真是受尽不少风吹雨打的伤害..哎...距真的很对得我住了.!!

 跟住算啦系埋..

 丁知呢..呢日..同阿臭同埋阿毛毛去中华广..

 跟住阿臭走度上q.见我距上..由距帮我上埋.

 过条感既矛利..真她妈的..许哟..晤得嘎咯...乱感讲野.

 搞到距大大大佬既我都不知几凄凉..

 起..详细就不说了..

 总之呢条毛..就是不行了..

             

發表時間:2008-03-22 08:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


***.. 鬱悶 分類: 未分類

 今日落雨/..天气怪怪..又好似成身痴立立感.好5自在...

 今日1.放学.就同阿丽距地去搭车.距地搭去状..话去行街..本来距地叫埋我去既都.

 不过我就无去勒..距地上左车..自己就傻傻感系度等..

等好耐好耐呀真系..又多人..好烦呀..

之后终于见到部车...哎..上到车.想呕感.好难闻.又局..加上又落过雨.入面好哎闷..

又塞车.哎..广州交通真系好烦.日日塞车.又多人上落..所以..真系好鬼烦..

数10分钟后.不容易去到勒..

打比距..竟然系感样既语气..哎..好难受..

跟住...哎..都5想讲勒..

落左车仲衰.又无姐..又林住雨感行,,好采5系大雨砸..

哎..1路行上去..捞捞88.感行到花园酒店过度..知道要翻来.途径过7.仔买左碗鱼蛋下下气..

顺便找散d.钱....跟住行到去..自己又再行番翻转头搭车.

好烦好烦..又要搭翻转头..等车等死左..

死左啦真系..又自己1个窝..哎..真系好愁.~~

上左车.真系好耐好耐..部车好似5色得旭感..企左我真系好耐好耐呀荫公.

真系好辛苦..之后先到那个叫黄石路.由死到搭523.砸..

富都都5舍得搭呀..哎..

仲要落错站.我去到黄石路口..顶距个肺.行入去条路长到由死.哎..

真系好可怜..

跟住自己又系度等523...等啊等阿..等等等..哎..捞左嘎.

等我怕成个钟勒..天又黑勒窝.又惊.哎..真系惨到5想讲野..!

仲要坐埋番来呢..哎..好坎坷..

不过.回到家..感觉就是不同...好舒服..!!!

仲同阿芳华同距埋距条仔死倾计.我死话距地...都算平复d.

点知...哎.吃屎呀.

个条感死叼毛//死毛毛..死衰人.古5到都系感..衰到咩感..感样讲.感样..哎..

我真系都5知可以讲咩勒..

真的好伤心.好伤心.

距话中意点就点..埋就点咯..起~

發表時間:2008-03-18 11:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


___ 傷心 分類: 未分類

 

 头先同我滴honey.仔去吃野..

 本来今日系无胃口嘎..

 都好似乜都5想吃感..但系见到我honey.仔之后就5同勒..哈哈..

 我今日好想吃辣野..辣野2送饭呀..

所以就去左沁园春过度吃野..吃了那个剁椒鱼头..呵呵..辣得可正.

 同埋碟小菜..d.菜还不错哦.几好吃.

 哈...

 都好饱好饱..1路行1路倾计..多开心..

 之后就坐落叹左杯冻饮..爽呀.

 虽然无乜野做..但系很开心咧..

 真系爱死我既honey.仔呀.!!!      

 

發表時間:2008-03-17 12:10 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


5知点感..! 分類: 未分類

 

 哎.今日好烦呀..

 好似5知点感...可能或者琴晚挂.!!哎...总之就好烦.!..

 好似全部大乱晒感..

 哎...

 今日又...哎...

 好烦好烦....

 

發表時間:2008-03-16 05:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


3粤14.. 分類: 未分類

*****************

系勒系勒..

今天是所谓的3.14.白色情人节哦..

哈哈..差滴忘了说..

今天我的亲爱的honey.仔送左巧克力给我哦..

 哈哈.开心死..

 真系5,洗吃都甜侵距咯... 哈哈哈哈.~~~

                 *************** 

 

 

 

 

發表時間:2008-03-14 09:54 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]