今日落雨/..天气怪怪..又好似成身痴立立感.好5自在...
今日1.放学.就同阿丽距地去搭车.距地搭去状..话去行街..本来距地叫埋我去既都.
不过我就无去勒..距地上左车..自己就傻傻感系度等..
等好耐好耐呀真系..又多人..好烦呀..
之后终于见到部车...哎..上到车.想呕感.好难闻.又局..加上又落过雨.入面好哎闷..
又塞车.哎..广州交通真系好烦.日日塞车.又多人上落..所以..真系好鬼烦..
数10分钟后.不容易去到勒..
打比距..竟然系感样既语气..哎..好难受..
跟住...哎..都5想讲勒..
落左车仲衰.又无姐..又林住雨感行,,好采5系大雨砸..
哎..1路行上去..捞捞88.感行到花园酒店过度..知道要翻来.途径过7.仔买左碗鱼蛋下下气..
顺便找散d.钱....跟住行到去..自己又再行番翻转头搭车.
好烦好烦..又要搭翻转头..等车等死左..
死左啦真系..又自己1个窝..哎..真系好愁.~~
上左车.真系好耐好耐..部车好似5色得旭感..企左我真系好耐好耐呀荫公.
真系好辛苦..之后先到那个叫黄石路.由死到搭523.砸..
富都都5舍得搭呀..哎..
仲要落错站.我去到黄石路口..顶距个肺.行入去条路长到由死.哎..
真系好可怜..
跟住自己又系度等523...等啊等阿..等等等..哎..捞左嘎.
等我怕成个钟勒..天又黑勒窝.又惊.哎..真系惨到5想讲野..!
仲要坐埋番来呢..哎..好坎坷..
不过.回到家..感觉就是不同...好舒服..!!!
仲同阿芳华同距埋距条仔死倾计.我死话距地...都算平复d.
点知...哎.吃屎呀.
个条感死叼毛//死毛毛..死衰人.古5到都系感..衰到咩感..感样讲.感样..哎..
我真系都5知可以讲咩勒..
真的好伤心.好伤心.
距话中意点就点..埋就点咯..起~ |