今日天气几冻下.又落雨...
不过5.知点解觉得几好呀..怕好似阿小萍话斋..'''喜欢下雨天的感觉''' 感样呀..几爽下..
今日放左学..就搭车去稳阿毛毛.
跟住同距1齐搭车番来..
其实我都晤知点解翻来嘎..觉得好似好耐未番过来感..想念家哦..
番到来既感觉真系好舒服..
跟住又见到我的超级大爱人..登登登登..---就是我的最最最最爱..俊哥仔辣..
哈哈..距系度训紧搞交猪哦..哈哈哈.见到距个样.真系好q.死开心..好想猪死距呀..
真系得意到爆灯呀,,
之后就同阿妹系度倾计..哈哈..距又埋左部910...黑色的..
阿臭臭部就红色..哈哈..体距地两只色..真系两只都感q.好体..越体就越正..
问野我妹借来洗野..哈哈.距先5肯..话借1日.距点都晤制..真系...起....
其实觉得距地好好嘎..复活节..放成10天假..我又有得放下野就几好了。..
不过家阵我..都晤点话希望放假勒.我想番学.
好想认真听课..哇..犀利阿咧..哈哈..
我真系认真听课勒..要可比心机先得..
跟住8点左右.就同欣记出左去。..行佐阵就去m.记..
哈哈..真系饱到咩感..哈哈.正到我吃得多hi.的时候..距的darling.就黎找她了..
哈哈哈..距地真系正1大捞b..哈哈..
跟住就回家了..
乌~~~~~~其实真系好惨..
好眼训..
明天又要早起回去...挨..真系要顶硬上呀.!!!!!
不过我还要等我的 honey.仔电话野...哈哈哈哈哈.. |