好冻呀..好冻好冻..
天气真系冻死人勒...!
荫公..呢度好q.能冻呀...
5.经5.觉来佐呢度5.6日勒...感觉还好.都不错..
开始来过时.自己搭车去佛山。..好荫公.紧张死我咯....不过落车刚好见到死肥春..松晒.~~
去到距地过度.距地煮饭..我觉得距地好q.死叻..好劲..煮饭炒菜好鬼死掂嘎..
跟住第2.日就去佐江门了..
哈哈..呢度5.系好出名地方..不过都当来过哒地方呀..
大概早上10几11点搭车吧. 系车上..我好q.死眼训...肥春又死q.感讲野.好烦.///
我狂问距几时到.距就话快快快..好快..
不过惯啦..问亲距几时到..距都会讲话快嘎勒..!!
不过系车感觉好好.,.1边听收音.1边靠系窗边训住..又真系几快到..
来到...好5.熟悉呀.距系部车1.边介绍1边讲..点讲我都5,.明白距地呢度点分既..
不过来到呢度..话晒第1.次..哎..第1次感就比佐距地了..我都几劲咖..单人匹马来到山长水远稳你地..
你地话呀..要好好羡代我呀..哈哈哈/....(不过又几好招待既..)
来到..晚上既时候.去佐打边炉.~~~乌~~~~好正./.好爽呀..实在太好味拉.
不过呢度天气就真系冻得很..
我地还去佐好多地方嘎...多到讲5.晒..想知道既就问我啦到时..哈哈..!!
原来上川岛.下川岛系系呢便嘎.! 听讲话好靓.环境风景都好正.不过我未去过...
最衰系冻天..夏天就好了.去诳诳沙滩.游下水都好呀.这么的近..!!不过距地话去体日出哦..过度日出好靓..
我感到都未体过..哈哈.!5.舍得比第1次距地哦..哈哈..
不过感冻.都不愿去体啦.真系好冻呀天气..
我着4件衫.2条裤.2条围巾.1顶好暖的帽子.1对手套还是全身发抖..总之就冻死了.!!!!
哈哈.仲有..小鸟天堂都系系呢便嘎.
5555555.~~~我叫距地同我去..距地话无鸟仔呀。..唔系春天5.飞番来窝.
哎..我话比我见到颗树都好呀。.~~
距地又5.苏我..真叼毛..!!
不过算啦.!!夏天还是有机会的.. 我最盼望就是去过度游水诳沙滩了..哈哈哈哈...
系呢度..还算不错拉...
不过..哎..好挂住好挂住距地呀,...!!!!!!!!!!
|