**.my b1og..
欢迎光临..
room_01
暱稱: '♥#.萝卜仔.】.!
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-02
7/30
2008-07-29
7/28
7/27
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 190
今日人氣: 0
累積人氣: 7925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


2008-01-27 分類: 未分類

 好冻呀..好冻好冻..

 天气真系冻死人勒...!

 荫公..呢度好q.能冻呀...

 5.经5.觉来佐呢度5.6日勒...感觉还好.都不错..

 开始来过时.自己搭车去佛山。..好荫公.紧张死我咯....不过落车刚好见到死肥春..松晒.~~

 去到距地过度.距地煮饭..我觉得距地好q.死叻..好劲..煮饭炒菜好鬼死掂嘎..

 跟住第2.日就去佐江门了..

 哈哈..呢度5.系好出名地方..不过都当来过哒地方呀..

 大概早上10几11点搭车吧. 系车上..我好q.死眼训...肥春又死q.感讲野.好烦.///

 我狂问距几时到.距就话快快快..好快..

 不过惯啦..问亲距几时到..距都会讲话快嘎勒..!!

 不过系车感觉好好.,.1边听收音.1边靠系窗边训住..又真系几快到..

 来到...好5.熟悉呀.距系部车1.边介绍1边讲..点讲我都5,.明白距地呢度点分既..

 不过来到呢度..话晒第1.次..哎..第1次感就比佐距地了..我都几劲咖..单人匹马来到山长水远稳你地..

 你地话呀..要好好羡代我呀..哈哈哈/....(不过又几好招待既..)

 来到..晚上既时候.去佐打边炉.~~~乌~~~~好正./.好爽呀..实在太好味拉.

 不过呢度天气就真系冻得很..

 我地还去佐好多地方嘎...多到讲5.晒..想知道既就问我啦到时..哈哈..!!

 

 原来上川岛.下川岛系系呢便嘎.! 听讲话好靓.环境风景都好正.不过我未去过...

 最衰系冻天..夏天就好了.去诳诳沙滩.游下水都好呀.这么的近..!!不过距地话去体日出哦..过度日出好靓..

 我感到都未体过..哈哈.!5.舍得比第1次距地哦..哈哈..

 不过感冻.都不愿去体啦.真系好冻呀天气..

 我着4件衫.2条裤.2条围巾.1顶好暖的帽子.1对手套还是全身发抖..总之就冻死了.!!!!

 

 哈哈.仲有..小鸟天堂都系系呢便嘎.

 5555555.~~~我叫距地同我去..距地话无鸟仔呀。..唔系春天5.飞番来窝.

 哎..我话比我见到颗树都好呀。.~~

 距地又5.苏我..真叼毛..!!

 不过算啦.!!夏天还是有机会的.. 我最盼望就是去过度游水诳沙滩了..哈哈哈哈...

 系呢度..还算不错拉...

 不过..哎..好挂住好挂住距地呀,...!!!!!!!!!! 

 

發表時間:2008-01-27 08:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


平静.. 分類: 未分類

1.切变得好平静..

 好平静...而平静的我们..1d.都唔陌生.还是很好很好的友谊.还是很好的好姊妹,,..

 或者大家彼此为着某些事..某些不同既事.2又有联系既事矛盾..

 其实..我好明白你..

 你真系好矛盾..或者,你既矛盾也导致你心事重重..

 迟下.

 我走啦.你又要走。..

 需要大家走的地方.去既意向5.同..

 不过..我觉得.系咯..我5系广州喈需然.我都讲过.时间过得好快.好快.就几日喈..

 又唔系去边.又晤系话远.又唔系话去佐晤翻..更唔系耐..

 所以..我其实,就当散下心.

 去玩下咧..!其实都好好......

 不过..哎.....我都唔知点讲.

 或者..真系好多野你都讲得岩咯.!唔会感.就无感...唔再感.亦都无感..

 其实好多野都整定既..

 我地5.应该向后体.应该向前望....

 放松下..真系可能放松下..

 感觉就好好..好好.~~

 

發表時間:2008-01-23 01:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23 分類: 未分類

 时间过得真系好快。..话感快又23号啦..

 琴晚好好好好好..

 同阿臭去佐k记吃野..大家都好平静..不过.或者可能大家心中都有说不出.同埋心内都有某些忧愁存在罢.??

 之后去佐满屋打牌..差不多走个时.其实个时.我个臭臭都5.多亢声了..

 萨时.彼此感受到既情绪,思绪...

 或者真系实在不愿去想.不愿去林.不愿意再~~~我都唔知道.

 不过过时..距讲乜点样.我都好乐意陪距..纸要距想..我都奉陪..

 或者换句说法..同时也为自己释放下罢.?算..

 跟住同阿强少.阿臭去佐吃鸡翼..呵呵.又系我最爱既鸡翼呀.强少仲帮我叫多只.唔知系距饱过头吃唔落先比我定点咯..

 不过....都好好咧.~~

 但系.之后我地xxx.~~我地真系居然感傻真系...~

 真系感样排徐忧愁.?...其实系咯..今日训醒之后..同样..~唔会消失..

 不过都几好..错,唔系几好.系好好..

 起码系个个过程中.5会感..唔会感难耐..~~或者啦..

 起码晚上1.教.好舒服.训得好好..

 所以..

 我真系好多谢好多谢距地嘎.!

 我阿臭臭同我阿强少仔..!!!我爱死你地啦..爱死佐了...

 

 

發表時間:2008-01-23 01:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


真系可以平复.? 分類: 未分類

 我既情绪.我依家感既生活..

 已经持续好耐了.!好1.段时间了..

 发觉自己变佐好多.好似好呆滞感.!好唔习惯好唔想呀..

 不过再系感..其实都无用..

 辛苦都系自己挪来辛苦.难受..点样都系对自己既残酷..点解要感样喈.?

 我好唔想..好5.想..

 系埋系时候应该真正既释放呢.?系埋需要好清醒.好冷静感去对待同面对呢.??

 或者.过佐去既.就真系由距过去..算咧.??

 从新开始自己既新活呢.???

 其实我真系好想有法力呢d.野存在世界嘎..我好想失忆..指下我个脑.!就忘记呢10几年所发生既任何事..

 我真系好想咖...!!!!

 就当乜都重新开始.人.就重新认识过.!

 我觉得需然乜都唔知.但个生活应该好轻松.好快乐罢..

 其实又真系既~~~

 凡事向下唔好既林下..到时发生比自己想象要好.感会开心.

 若果5.好.感都预料当中挂..

 为佐唔洗身边既人都担心我.!我要做到最好.!我唔可以话撑不住。

 应该要更难既野都要落力做落去。..

 其实..系某些某刻.我真系好需要1.个肩膀..1个好稳固好温暖既肩膀..

 好想紧紧揽住人..乜都晤林.紧紧拥着.!我相信感样.会好放松放松..

 或者..

 换种说法.我好想受到保护.好想被保护....

 

發表時間:2008-01-21 09:09 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


好黑暗 .. 分類: 未分類

  呢篇野.可以话真系带住泪去写..

 好烦..好烦好烦...

 好烦..真系好辛苦..好难顶.~

 点解1.定系我.???

 实在太多琐事了...我真系接受5.到勒..!

 

 点解要感样.?

 点解会有感多事.?1.件1.件向我走来.我已经撑5.住了..

 真系撑唔住勒..

 人越大.系埋林既野就真系越多..烦既野越深?

 如果系..我无法阻挡呢个规律..呢个现实.

 但系..天呀..你发生..就当你发生辣.发生系我身上啦.我忍命啦..

 但你俾我解决啊.你比时间我解决呀..点解次次1.样未烦完.1样未完..1.样新既烦恼又来呀..

 点解..点解.我好想问点解..

 我好累..好累...

 有人同我讲.讲佐出来.个心会舒服d.?

会好d..1.齐解决...但系..你地何尝知道我呢.??

 我都好想讲.真系抑压我内心.好酸..好苦...我都想倾诉..

 可惜.!呢d.野.无人帮到我嘎..1个人都帮我唔到呀.1.定要自己解决..

 讲佐出来.唔会轻松.纸会更加加深我既痛苦..

 讲1.次.重复1.次.林1.次..对我既伤害仲更加大.

 或者 人生总不会平坦. 有好多崎岖路要你走..

 曾经有人同我讲过.感小小既野.你都承担5.到.第日.日后漫漫长.感你点走.?

 到啦...到啦..当时既跌低起番身..我可以1样活下去..

 但依家..太多事缠绕我辣..

 我纸不过系1.个人来嘎杂.人系肉做咖..或者我好需要时间.我真系好需要时间..

 我唔想再系苦洁当中./......///但..我可以点...

 

 

發表時間:2008-01-19 01:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]