| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
| 冻死勒..~ |
分類: 未分類 |
. ~~
许~~
哩两日真系好冻好冻呀.!
冻到僵晒.~皮肤都差锣..由s.呀.~~
丁解突然感q.冻.?感反常嘎呢..?冻到离晒谱,,,..
仲底死既系..
真系搞到我喊都无眼泪咯..
下皱..林住冻...冲番个热水凉暖暖身..去训下无感冻咖..
我晚上又唔出去.晚上唔洗冲感冻呀..哈哈。.!
衰之.我脱晒衫裤.开着热水器.冲得正爽的时候..
d~~~1.声...好阴公..
荫公到我想死掉..
无电..
竟然无电/.... ...我大声叫阿妈..话好冻.好冻.
冻死了.无热水.. 距先话感岩无佐电池.换佐来用下.点知感快无哦.??
我系冲凉房大叫.好无奈.好冻..好伤心..
距先笑.??
笑哦??
距竟然系出便笑.??我真系想打7死距嘎勒..
我仲要落佐沐浴露..死得距..
就用冻水冲埋落去.~~
我准备换衫出来.
我妈先话冲完未你.?洗我入去换旧电池嘛.
你话想唔想打死距..哎..其实我唔想。.感忍心既野我做唔出家.
出到来更加唔洗讲野..冻死佐我了..
死佐了..
不过冲完出来仲行得企得..
哈哈.下次选择走去参加冬泳..走去游下水仔先得~~
|
| 發表時間:2008-01-17 07:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 16 日 星期三  |
| hatE ..! |
分類: 未分類 |
我好无助..真的..真的..有边个可以听我倾诉.?
真的好彻底..好辛苦..
点解会感呀..哎..!
我好讨厌呢种生活.好唔想...好5.想。..
|
| 發表時間:2008-01-16 01:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| **''烦恼总离不开我.!)) |
分類: 未分類 |
好烦..好烦.好烦..
真系好烦...哎..点解会感.??其实我都想开心d..
点解硬系感样.?
系埋人大佐..林野多佐..烦恼就随着越来越多..??
好辛苦..好辛苦..我曾好想大哭大叫..但系..喊佐其实跟本帮助唔到我.
结果纸会令到更懦弱..
我好想撑..撑唔到了..
好大压力..好多野林.! 究竟点.?可以点.?能点.?.
生活上.就好似好多野等住我去做..好多野要做..
但系..太多了.实在太复习.
跟本就唔知点算..我好无助~~~.!!
好惨好惨..阿~~~~
下1.步..???
好远..好远....
如能不管多伤害..在最灿烂...??
得.?

|
| 發表時間:2008-01-15 06:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
\--烧鸡翼、..  |
分類: 未分類 |
今日下皱拉阿臭去剪发..我很距剪发可耐嘎蜡..距终于都肯剪了..哈..
几好体起.~个新look.还不错既..系埋好想见下阿臭咧..?
跟住夜晚同阿浈哥去东北饺吃野..距好大胃口.纸细大吃嘎..哎..娶着浈哥都矮裸~~哈哈哈..
之候阿臭又蒲头了.我地走佐去吃烧烤..
5555555~~~好好味.
又吃到我好q.死中意既鸡翼了..真系好爽..
所以好饱..吃饱就又想训了..
所以我d.脂肪系入面搞紧聚会呀..哎.~~~~
真眼训..系时候训了... |
| 發表時間:2008-01-12 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
还不错咧。  |
分類: 未分類 |
岩先同阿臭.欣记,我地既大哥大浈哥去佐满屋打牌..
几丁友傻傻捞坐佐晚打牌..其实都几好既..
同欣记 翻来过时..
哈哈..距打算做1样野..过样野人物原来要老既好..哈哈..得我地知蠛意思怕勒..
|
| 發表時間:2008-01-11 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|