**.my b1og..
欢迎光临..
room_01
暱稱: '♥#.萝卜仔.】.!
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-02
7/30
2008-07-29
7/28
7/27
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 190
今日人氣: 3
累積人氣: 7928
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 17 日  星期四   落雪


冻死勒..~ 分類: 未分類

. ~~

 许~~

 哩两日真系好冻好冻呀.!

 冻到僵晒.~皮肤都差锣..由s.呀.~~

 丁解突然感q.冻.?感反常嘎呢..?冻到离晒谱,,,..

 仲底死既系..

 真系搞到我喊都无眼泪咯..

 下皱..林住冻...冲番个热水凉暖暖身..去训下无感冻咖..

 我晚上又唔出去.晚上唔洗冲感冻呀..哈哈。.!

 衰之.我脱晒衫裤.开着热水器.冲得正爽的时候..

 d~~~1.声...好阴公..

 荫公到我想死掉..

 无电..

 竟然无电/....  ...我大声叫阿妈..话好冻.好冻.

 冻死了.无热水.. 距先话感岩无佐电池.换佐来用下.点知感快无哦.??

 我系冲凉房大叫.好无奈.好冻..好伤心..

 距先笑.??

 笑哦??

 距竟然系出便笑.??我真系想打7死距嘎勒..

 我仲要落佐沐浴露..死得距..

 就用冻水冲埋落去.~~

 我准备换衫出来.

 我妈先话冲完未你.?洗我入去换旧电池嘛.

 你话想唔想打死距..哎..其实我唔想。.感忍心既野我做唔出家.

 

 出到来更加唔洗讲野..冻死佐我了..

 死佐了..

 

 不过冲完出来仲行得企得..

 哈哈.下次选择走去参加冬泳..走去游下水仔先得~~

發表時間:2008-01-17 07:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


hatE ..! 分類: 未分類

 我好无助..真的..真的..有边个可以听我倾诉.?

 真的好彻底..好辛苦..

 点解会感呀..哎..!

 我好讨厌呢种生活.好唔想...好5.想。..

 

 

發表時間:2008-01-16 01:52 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


**''烦恼总离不开我.!)) 分類: 未分類

   好烦..好烦.好烦..

   真系好烦...哎..点解会感.??其实我都想开心d..

  点解硬系感样.?

  系埋人大佐..林野多佐..烦恼就随着越来越多..??

  好辛苦..好辛苦..我曾好想大哭大叫..但系..喊佐其实跟本帮助唔到我.

  结果纸会令到更懦弱..

  我好想撑..撑唔到了..

  好大压力..好多野林.! 究竟点.?可以点.?能点.?.

  生活上.就好似好多野等住我去做..好多野要做..

  但系..太多了.实在太复习.

  跟本就唔知点算..我好无助~~~.!!

  好惨好惨..阿~~~~

 下1.步..???

  好远..好远....

 

 

 

 

  如能不管多伤害..在最灿烂...??

  得.?

                  

 

 

發表時間:2008-01-15 06:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


\--烧鸡翼、.. 疑惑 分類: 未分類

 今日下皱拉阿臭去剪发..我很距剪发可耐嘎蜡..距终于都肯剪了..哈..

 几好体起.~个新look.还不错既..系埋好想见下阿臭咧..?

 跟住夜晚同阿浈哥去东北饺吃野..距好大胃口.纸细大吃嘎..哎..娶着浈哥都矮裸~~哈哈哈..

 之候阿臭又蒲头了.我地走佐去吃烧烤..

 5555555~~~好好味.

 又吃到我好q.死中意既鸡翼了..真系好爽..

 所以好饱..吃饱就又想训了..

 所以我d.脂肪系入面搞紧聚会呀..哎.~~~~

 真眼训..系时候训了...

發表時間:2008-01-12 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


还不错咧。 驚訝 分類: 未分類

 岩先同阿臭.欣记,我地既大哥大浈哥去佐满屋打牌..

 几丁友傻傻捞坐佐晚打牌..其实都几好既..

同欣记 翻来过时..

 哈哈..距打算做1样野..过样野人物原来要老既好..哈哈..得我地知蠛意思怕勒..

 

發表時間:2008-01-11 11:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]