**.my b1og..
欢迎光临..
room_01
暱稱: '♥#.萝卜仔.】.!
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-02
7/30
2008-07-29
7/28
7/27
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 190
今日人氣: 6
累積人氣: 7931
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


下雨天.. 分類: 未分類

 呢两日都有落雨呀.仲落好耐..

 又阴天..

 不过5知点解/..有时落雨其实又真系好好..

 哩几日翻到来..都系系屋企/都很小出去..都5想出去感..!

 其实..系屋企真系真系好好..真系好舒服..

 不过呢段时间.我都应该小番来..翻都应该系屋企..

 琴日落好大雨哦.

 不过晚上有出去.同阿臭去左广百买野..买完..

 就同距同毛毛出去...

 不过落雨湿湿都无地方去..走去吃消夜..过度d.生壕好正嘎..可惜..卖晒..

 吃完就番屋企...

 不过.平平淡淡很好.我很喜欢.!!

 后尾林走同阿臭猜包剪○..输佐饮剩低既可乐...搞笑死.!!

 

發表時間:2008-04-13 04:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


吃辣辣的.&..越剪越伤心~~ 不安 分類: 未分類

 热死人咩滴感既搞鬼天气.

 真系认真挪晒命..

 好q.死热呀..成日都周身痴勒勒感..纸细5舒服..

 想稳阵风都无..落雨滴都蜈滴下..真系丁搞生产呀...

 许..,,就系滴敢既死人天气..

 搞到我终于吱撑不住了..走回家里了...(其实没有钱了..)..哈哈...

 不过天气真系真系热..家阵都好话热到上颈.到7.8月就真系...不知怎么办了..

 讲番..今日搭车番来..番到林住稳阿美女欣..点知行到丽美10.字路口...快到新中嘎勒..

 距话走5,到..感感感感感..感就算了.

 之后林住回家..点知我最爱的毛毛呢刹时间出现了.哈哈哈..

 见到距认真开心..

 今日真系好热..不过..两个仔走左去吃川菜..吃那些全部红当当辣焦浮晒上面既超级之辣既野..

 不过好爽..好正呀..1边凉住空调1.边树树感吃..吃到我条靓就由死勒..喷火都来..

 不过吃剩好多呀.都吃5晒..

 跟住好热好热.................

 终于行出我地既第1步..思想工作多久还没有做的第1步...

 经已好耐未去过.去做过既.同55555555舍得既...........剪~~~发....

 哎~

 同阿毛毛吃完野.行左阵..走左去嘉美剪...哎..话5,剪夹勒..剪到鬼死感薄.剪到鬼抽感肉酸..

 剪到人发跟鬼能感短...真他妈的..哎..心哎死我锣~~~~

 阿毛毛个....哈哈..不过算啦.都半斤8两拉大家...其实开始都怪嘎勒..点解少左贡多发型师呀..

 走出去个时..大毛同我讲先话..距地d.什么自身资深发型师窝...起~~稍为有滴料到既师傅啦..

 话去晒广州培训..由死.!!~~

 真系难体到死掉..

 真系话5剪....绝对绝对5再剪发裸.~~~~

 

發表時間:2008-04-11 12:23 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-05 分類: 未分類

 ha ha ha ha ha .~~

 哩日好开心呀....呢个星期番来..是4月的第1星期..刚好清明后1,日..

 平时我地系清明过候先拜山既..不过今年不知什么原因.清明这天拜..

 不过都好好呀.都无下雨..!!

 哈哈..

 第2,日..下皱同阿臭臭出街..

 很开心哦 ..我地去左百世上了1,下网..我都第1次去砸...

 跟住5点多6点..跟她去了吃蒲菲哦.

 

 开心死勒..终于等到呢1.日勒..日盼野盼..都5,知盼我几耐起..

 死肯请我去勒..哈哈..

 系过度..好多野吃押..都好正..同距挪野吃野时..我见到醋..哦~~~距地过度滴醋超正呀..

 好饮到咩感.停5到口..  

 1野我就饮左3碗勒..哈...之后阿臭去叫扒..个个野先话..你朋友饮左3碗粥窝..阿臭话.5系呀..3碗醋..

 距先话..感受得..今晚会流鼻血..~~~ 搞到我几5好意思行过去过便..起.~~

 不过呢日真系吃得好饱好饱..

 饱到真的厉害..

吃得纸细happy.. 哈哈..阿臭吃得正狂..哈哈..

我拿她的手机照得臭臭多童真哦.~~

 

 距话5准影到距个样..惟有....

第 2张...哎..就系距去挪野.人地话我吃333333碗醋过时咧...

(不过距度滴醋真的真的好正哦) 

 

 不过感先好玩..1边吃1边玩,,好q.死开心....

 呢日点都几得夹勒..记住嘎勒....爱死你勒...!!!!!

   哈哈哈...!来张合找照留念下勒..!!!

 

發表時間:2008-04-05 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


2008-04-03 分類: 未分類

 

 明天去拜山勒..

 不过 天气成日都落雨..好麻烦 ...

 其实我真系好中意拜山..拜山好好玩呀觉得.哈哈...

 不过肯定会落雨咖锣..

 就要希望距无下得这么激勒.. 

發表時間:2008-04-03 05:28 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


俺回来咯.!! 分類: 未分類

 呢个星期真系过得认真快.~~

 1也又1.个星期勒..

 今日无同阿大臭番来..距迟到由死..都5q.想等距呀..

 好似好耐无番过来感..好想家哦..系学校已经想着回家了...

 今日好小人上课砸..

 特别下皱..个个都走..我仲系度..无错..实在太乖巧勒我..哈哈哈..

 头先同阿欣1齐搭车翻..死问我挪把姐..其实我纸5想比距既..又落雨.自己淋雨番窝.距真系好底死呀.

 最终都比距屈服左..抢又抢5番勒..由死到咩感...

 ----------------

 不过其实番到来都系感勒..都5多出去既!!..不过见条屎感耐无番..就考虑下同5同距去吃蒲菲啦..

 哎..

 其实呢排真系好烦.

 烦到乜感..纸细多野林.~~哎..~~好5制//!!! 阿~~~我部8g.呀...你无感对我勒..

 8g 8g 8g.~~~你要体谅下我..等我抱你回家啦..!!

 真系纸矮~~~许~~~

 

發表時間:2008-04-03 05:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]