今日心情又係咁....lunch紅雨....照出去食....哈哈~好開心同d朋友仔食飯呀~返到學校,上訓導buy 野...比人話...落咁大雨仲出去食..咁學校咁多人,又冇野食....哼....放學同寶姐....搭wan仔返屋企呀~唔知y d時間過得咁快.....不過唔同的..開心就好快過
最近發生太多野la,令我心情好down,不過好在仲有班fd係身邊...我今日仲同b,寶佢地講笑...落咁大雨...早知就bring洗頭水出去食飯,洗完個頭先返學...香d嗎!!哈哈~之後佢地係咁係度笑kakaka~返到屋企,比人話,人地心情唔好仲話人,都唔識為我諗下的....成日要我就你,又唔見你就下我....
6月8日3科TEST,死得~~~
|