今日我陪安安放學呀~好開心...因為見到佢開心,我就冇咁擔心呀~安安:比心機呀~我一定會支持你呀~
今日ms choi同我講的野我一定會記住...新一年,新開始,我會比心機呀~
p.s:今日放學返屋企開電話,有個sms,我一定會記住,因為.....係龍仔send比我
今晚12點到,開頭諗住off line,回知布人hi我同我講happy new year~佢就係龍仔,佢只係返來整d野,明日就走啦!唉...好唔捨得呀~不過唔緊要,佢月中會返來過年,哈哈!到時可以一齊去玩了...等待中...同佢傾左好耐電話,我好開心,我仲以為放到,但我發覺我放唔到了,三年了,我好辛苦呀~不過唔緊要,你開心,我就開心,我會記住你講的野,12點前會訓呀~
p.s:我會等