朋友仔:係咪好掛住我呢?我最近好唔開心,因為我mama去左e院,好唔開心,不過好在有一大班朋友的suppot......如如會好快振作~~我係唔會比你輕易離開我的.....你應成過我要看住我結婚....同我一齊去街~
今日我放學返屋企,比我知道我亞媽整我d野呀!我哭左出來...都唔知y會咁,佢連自己個女都唔信....好辛苦呀~
我D心機沒有了~