今日係2005年的最後一日,讓我們一齊回顧過去啦!
中3的時候,我係好比心機讀書,成績都ok的,因為有個好好的老師做我班住任!就係ms yiu啦!ms yiu佢好好人的,令到我比心機讀書,在我唔開心的時候都會支持我呀~教我中文的ms lam都好好人,教書好好呀~令到我中文有60呀~係我讀咁耐書最好成績呀~教英文的ms fu(fufu),開頭我好怕呀~我個心就諗,唔係呀~佢教?今年冇好日子過~但完來佢係咁好笑呀~!上佢好開心呀~仲記得1月果陣,我好唔開心,因為我媽咪要做手術,但你地都好支持我,記得我媽咪做手術果日係要返學的,我的好朋友仔,ms yiu,ms fu,ms lam,尚sir,都係咁安慰我呀~(多謝你地呀)到左2005年的7月12日,依一日我真係好緊張呀,係我知道可唔可以升到中4的日子.結果我升到呀~依一日我真係好開心呀~到左好開心的暑假,我都有返學校呀~要當值呀~9月返學,mr.shum做我班住任呀~英文都係佢教都好開心呀~ms yiu今年冇教我,但我得閒都會找吹水,ms fu就做級主任,我得閒都會去找吹水,ms lam見到都會hi下,好開心呀~12月1日,依一日我好記得,安安整到要知,see我日記,12月16日果篇)25日同manna去安安屋企玩(要知,就see我日記啦)呀~我唔記得打9月12日,係我的15我生日,真係好開心!lunch 同草 ,瑤,曼,寶,蚊,心,意,文,萍出去食!(多謝你地陪我過生日),今朝一早清清拿present比我同我講生日快樂!thx!!3:40放,蝴蝶結鬆左,Ms Chau叫我打好,lucky,冇記儀檢,返到屋企,冇人,打比家姐,完來呇a返緊來,但我要去拎野,落左amoy行一會,and then去飲陳d山,就搭wan仔返屋企,返到去,take a bath,and then搭的士去apm和民食飯,呇a問我飲唔飲野,我話飲,杯野來左,呇a話'飲杯'同我講生日快樂,好驚喜,9點幾食完飯,落左去行一會,10點幾搭的返屋企,返到去,再食cake.依日係我最開心&難忘的生日..好啦!
p.s:過左12點係新一年,希望大家開開心心咁過06年啦
|