傻下傻下又中5~一齊努力
Don't worry§be happy
rositta912
暱稱: yu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-26
經歷
生日快樂
運動
返學
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my xanga
最近訪客
最近沒有訪客
~~圖片~~
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 16
今日人氣: 4
累積人氣: 1596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


新年快樂 開心 分類: 未分類

朋友仔:新年快樂!!

今日同我d屋企人過,去左新都呀~同bb仔玩得好開心,玩到8點幾至走,9點至食飯!

p.s:sorry~呀~我唔知會令你失望呀~

2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


大除夕※回顧過去 分類: 未分類

今日係2005年的最後一日,讓我們一齊回顧過去啦!

中3的時候,我係好比心機讀書,成績都ok的,因為有個好好的老師做我班住任!就係ms yiu啦!ms yiu佢好好人的,令到我比心機讀書,在我唔開心的時候都會支持我呀~教我中文的ms lam都好好人,教書好好呀~令到我中文有60呀~係我讀咁耐書最好成績呀~教英文的ms fu(fufu),開頭我好怕呀~我個心就諗,唔係呀~佢教?今年冇好日子過~但完來佢係咁好笑呀~!上佢好開心呀~仲記得1月果陣,我好唔開心,因為我媽咪要做手術,但你地都好支持我,記得我媽咪做手術果日係要返學的,我的好朋友仔,ms yiu,ms fu,ms lam,尚sir,都係咁安慰我呀~(多謝你地呀)到左2005年的7月12日,依一日我真係好緊張呀,係我知道可唔可以升到中4的日子.結果我升到呀~依一日我真係好開心呀~到左好開心的暑假,我都有返學校呀~要當值呀~9月返學,mr.shum做我班住任呀~英文都係佢教都好開心呀~ms yiu今年冇教我,但我得閒都會找吹水,ms fu就做級主任,我得閒都會去找吹水,ms lam見到都會hi下,好開心呀~12月1日,依一日我好記得,安安整到要知,see我日記,12月16日果篇)25日同manna去安安屋企玩(要知,就see我日記啦)呀~我唔記得打9月12日,係我的15我生日,真係好開心!lunch 同草 ,瑤,曼,寶,蚊,心,意,文,萍出去食!(多謝你地陪我過生日),今朝一早清清拿present比我同我講生日快樂!thx!!3:40放,蝴蝶結鬆左,Ms Chau叫我打好,lucky,冇記儀檢,返到屋企,冇人,打比家姐,完來呇a返緊來,但我要去拎野,落左amoy行一會,and then去飲陳d山,就搭wan仔返屋企,返到去,take a bath,and then搭的士去apm和民食飯,呇a問我飲唔飲野,我話飲,杯野來左,呇a話'飲杯'同我講生日快樂,好驚喜,9點幾食完飯,落左去行一會,10點幾搭的返屋企,返到去,再食cake.依日係我最開心&難忘的生日..好啦!

p.s:過左12點係新一年,希望大家開開心心咁過06年