12月16日
今日晏就安安打來話佢出左院,嘩!開心屎死我地啦!晚上,我打比manna同佢傾左陣,我話:安安都冇同lau sir講佢出左院,不如我地打電話比佢啦!我同佢係咁玩lau sir,開頭我地好認真的,我話我係如如啦,佢話:嘩!有2個人的,manna係呀~3line呀~lau sir問:咁2奶呢?大婆呢?咁我地就開始玩野,我同manna一人講一個字,lau sir果然明呀~哈~佢幾醒呀!我地仲問佢拿x'mas present,佢話:多謝你地送比我!12點到,我上左去佢個www度留言,lau sir,快d回覆呀~我地仲諗住x'mas去同安安過,唔洗佢咁悶,一個中2的小朋友要咁,我當日去e院探佢,我個心好唔舒服,一來佢緊到果日係我當值,我都有份陪佢過訓導,我知佢好怕,我係咁攬住佢,2來,佢係同我地一齊做e.u做左2年,大家的感情都好好,好似自己人咁,我仲記得寶寶生日果日我地同佢都有一齊玩,但點知12月1日就咁~+上我地星期6都會有e.u的操,安安都會打比我話等埋我一齊返,有時仲會一齊食飯,現在佢冇事,我地都好開心~
p.s:安安,發生咩事都好,我地e.u的人一定會支持你!希望你快d好返呀~06年1月3日再次同我地一齊當值!!
|