|
|
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
擔心左兩日,都係唔知發生咩事,唔通尼段戀情就咁就完?我唔想呀,我唔甘心
放左學之後,同阿慧打左比雄爺,叫雄爺幫我問清楚輝輝,得黎既結果係:唔知咩唔襯喎話我地,一個A班一個E班,我聽到之係忽然好火,咩事呀宜家,咩唔襯呀,拍拖有話因為一個A班同一個E班就唔襯,你好野啦,你講晒啦,我真係唔知講咩,仲等我以為咩事,你鐘意點就點啦,不過我想話你聽囉,我一d都冇介意過尼d野,諗都冇諗過,估唔到你咁諗,既然係咁,你鐘意點就點啦
|
|
|
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
由開學到宜家,除左我地未識之前、留堂我地都係一齊食lunch,但係佢今日同我講:我想沈沈食呀今日,兩個人。本身佢話想同佢食,我都冇咁唔開心,但係佢一話兩個人,我個心就好似比打刀插左落去咁,好唔開心。唉~
|
|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 29 | »
|