s01p101
暱稱: ka
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
selling yes card;)急...
2009-01-24
2009-01-17
2008-04-12
2008-04-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 

2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天

 

聽日就UT啦,未溫好習,不過.......成日都係咁嫁啦,哈哈!因為聽日要UT,所以我地要清locker,救命呀,我同鍶姐本身d野已經重到凹左落去,仲要拎返屋企,死呀.........重到要行2步停2步,差d暴斃,死人雄爺又話幫我拎d野去火車站,仲要早過我走,衰人呀!!!!!好彩輝輝同阿欣&Kary&慧慧&阿菁&鍶姐&....都唔記得仲有邊個,我先可以支持到去火車站。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天

 

今日,有人問我,你升左中學之後,習唔習慣呀,開唔開心呀?我腦裡面立即彈左好多個人既樣出黎,跟住我答,好幸福,行到返屋企之後,我再仔細d諗^.^超幸福哦~有咁人多錫,包括:慧慧、輝輝、雄爺、嘉琪、Helen、黃鈺芝、Kiwi、麥cow、綺文、張俊烈、啤啤、伯伯、靚仔(關)、kary、阿菁、阿欣、阿晞等等……我果陣其實諗返起,真係好後悔當時冇講晒尼班人出黎,我諗起小學既時候,真係好唔同,小學.....都幾痛苦嫁,但係就磨練到我堅強d,上到黎,就開始享福lu,好開心呀,好多人都話我靚,雖然我唔靚,但係人地咁讚我,我真係想飛起哦~^.^

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天

 

今日我先體驗到連工人都不如既感覺,以前,我比個工人係咁蝦,係咁比人屈,係小學又成q日比人嬲,比人排斥,都過去啦,宜家點解又要黎多次,中學一開學,好開心,差唔多全部都係新同學,舊果d又係幾fd既,新fd又好又錫我,仲好「就」我,咁多人錫,我好滿足,覺得好幸福,一直都好珍惜,點解一定要咁玩我,如果係咁,幾多支持都辛苦啦,係咪呀!功課開始多既時候,想舒緩下,講兩講又話我成日堡粥,咁出街行下囉,我宜家出街都算計住計住,有幾何我用晒d錢呀,我連食lunch都去最平果間,仲要食整米、粉,一日都係10蚊,幾難食,都去果間,同你錫住錫住,點知,一出街,就要作300幾字既文,想我點呀,係咪要我12歲入大學呀,讀博士呀!發咩神經呀你,痴左邊條根呀,有冇當過我係人呀,你有壓力就可以隨便鬧人,咁我呢?我功課多既時候,問你,你又唔答我,問同學,又話我傾電話,我做咩都唔岩、都錯既,要做到合你心意?你d「心意」都幾高嫁喎,大佬呀,我係你親生女黎嫁,就算唔係,都唔駛咁呀?我都算似個人呀,點解你睇極都當我唔係人既,我係咪樣衰令你好討厭我呀,係既咪直接同我講囉,我走囉,我大把好朋友會幫我呀!佢地同我冇血緣關係都對我咁好呀,我係你親生女呀!!!你記唔記得呀!又唔准睇電視、又唔准出街,咁咪係屋企囉,點解連教會都唔比我返呀,成q日教我做人既道理,你有冇照住做呀,做個好榜樣好唔好呀!對外人仲好過對自己個女,內唔內疚嫁你!同媽咪講,又話我對住佢發脾氣啦,咁同朋友講囉,起碼佢地會聽,會安慰我呀,又話我成日堡粥,又尼樣又果樣,咁即係咩都唔得啦,即係要搬去深山住啦,又或者做自閉仔,係屋企發「毛」,再跟住就有神經病啦,再跟住就好開心咁去割脈死囉,我夠膽嫁,你講一聲,我立即都得呀,問我有冇唔捨得,大把啦,冇你份姐!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]