|
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
今日,終於都忍唔住要去姑媽芝芝個blog,我真係傻,成日以為自己好忍得,始終咪忍唔到要加返佢個blog入我的最愛,唉~今日呢,去左姑媽芝芝個blog,見到果d感性既句子,覺得好溫暖好熟悉,可能由細識到佢大,始終都係唔捨得唔去知佢既近況……我竟然話唔捨得,唔係話人地好煩嫁咩,唔係話佢成日嬲人,好煩既咩,咁你又話要忍,佢都係你朋友黎嫁,成日想人忍你,你有冇忍人呀,今日尼幾句就不斷係我個腦到飛黎飛去,唉~唉~唉~由細識到大,始終係唔同d,呠呠~
今日係我病既第二日,琴日,我咳緊,但係都忍唔住食左一粒糖,係咪衰呀,搞到今日咳到個肺都差d跌出黎啦,但係都係忍唔住,今日返學前又買左粒糖,諗住lunch係冇人為意既時候食(搞到好似「糖癮」咁),點知,我一上到課室,拾好晒d野,向後行緊既時候,輝輝已經係我後面,想收唔收唔切粒糖,咁就比人沒收左粒糖糖哦,講左好耐,都係好想食糖糖,阿慧同輝輝都唔比,不過大家唔好誤會bo,佢地唔想我咳多兩錢重先唔比我食嫁炸。呀呀呀……糖糖呀,今日有超多人問我:你係咪同袁沛輝拍緊拖?我都唔知點答,我自己本身又想答係,但係佢又好似唔想係佢自己班既女仔面前講,冇奈...所以我用左我專門諗藉口既頭腦,諗左一句非常好既答案:我想食糖糖呀!哈哈~咁都過到關,今日真係幸運呢,呠呠~
|
|
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
今日,我地班癲癲地既女仔,組左一隊形勢小,但係威力龐大既「呠呠兵團」,分別有我地既領隊:呠呠慧,仲有我地既發炮手:呠呠燕,有我地既擊手:呠呠鍶,有我地既統籌:呠呠琪,當然唔少得既,就係我地既醫療隊伍隊長:呠子啦,而我就係醫療隊伍既成員-----呠呠迦啦,我地尼隊既隊伍威力大之前,殺害力都好強嫁,所以唔好輕視哦~
|
|
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
今日坐緊車返屋企既時候,忽然,好開心,好幸福,尼種幸福係用幸福都覺得形容得唔夠貼切,係比幸福仲要幸福既幸褔,以前,我都係跟人地尾行,做咩都冇乜信心,做咩都比人講,返屋企又係自己好孤單咁返,日日都唔開心既,小學既同學又唔係咁玩得,到左中學就唔同啦,好多野,都有信心左,返屋企又日日都有慧慧陪,有好多好好既朋友,特別係阿慧,我要係到特別明謝佢,佢真係真係好好,係我一生裡面,遇到最投契、最錫我、最珍惜我、最保護我既人,人又靚、聲又甜、心地又好,佢好肯為我設想,當我冇信心做既野,,我想請佢幫我做,佢一定唔會拒絕,當我冇信心既事,佢會比信心我,我唔開心既時候,佢好肯安慰我,我唔記得帶錢食飯既時候,佢會好肯借比我,連幾時還都唔多提,有時甚至請埋我食,有時我心情唔好,佢又樂意忍我發既脾氣,我開心既時候,佢會為我開心,我需要佢既時候,佢總係係我身邊,佢從來唔會捨棄我,唔理我,連嬲都冇嬲過我,我講祕密比佢聽,佢從來都冇講過比其他人聽,有時有d野想佢幫我表達,佢都樂意幫我表達,仲要一d怨言都冇對我講過,尼種朋友,我可以係邊到搵,係尼個地球,我諗除左佢,真係冇人可以做到咁,如果要搵,可以要離開尼個地球哦~多謝你呀阿慧
|
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 29 | »
|