|
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
各位呠呠軍團既好姊妹,覺唔覺尼排我地關系愈黎愈差,尼個嬲果個,果個憎尼個,又唔彩那個,又鬧q這個。唔好啦.........我唔想呠呠軍團散呀,大家忍嫁啦,冇人係十全十美嫁,係朋友既,就應該忍下,繼續hold住尼段咁珍貴既友誼,可能你地未經歷過冇朋友既日子,我就經過啦,仲好辛苦,我知道如果尼個世界冇左朋友,就好似冇光咁,希望你地明我講咩啦^^
祝
友誼永固
╳x﹏呠呠迦*°︴︳
|
|
|
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
今日同左楊楊去旺角行街街,買左爆多李準基既大大靚靚poster,巧kai鮮哦~
今日都冇乜特別事,不如放下相相啦!
←我既最好最好朋友---阿慧&me ↙青山病人集體照~
←可愛的中史~
|
|
|
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
今日係我病既第四日,就黎死啦,變態嫁!唔食得零食我已經好辛苦,仲要冇得大笑,大聲講野,上留梯都差多跌返落去,My god呀!!!琴日仲屎,我一食完藥,個頭爆痛,咁就諗住訓覺冇野嫁啦,點知愈黎愈嚴重,初頭只係頭痛,跟住腰以上既部位極痛,最後連隻手到痹埋,當時真係好想死囉,救命!跟住由10點鐘上床訓,痛下痛下,痛到訓都冇訓過,超辛苦呀,跟住真係頂唔順,出左廳,搵爹d媽咪救命,跟住爹d比左d按摩膏我,然後幫我按左兩野,都係唔得,都係好辛苦,最後逼於冇奈要食止痛藥,食左之後,好左0.1%,跟住,我都係好辛苦啦,跟住爹d坐係床邊陪我,幫我祈禱,後尾先免強訓到炸,好彩今日冇再痛,如果唔係我真係要去自殺嫁啦!
今日,BK堂啦,咁我不嬲都好Q憎我前面果條粉皮,跟住我格黎果個用包紙巾扔佢,跟住佢轉過黎鬧我:整乜呀!跟住我話:你咩新鮮蘿白皮值得我整你呀!跟住佢成隻臭手打落去我幅李準基相到喎,佢條木嘴呀!你打我d書呀、簿呀無所謂,我最q憎人地整我d筆、李準基相,什至係我d fd囉,跟住我就勁Q大聲,直情好似當左老師唔係到咁:整乜Q呀你,你邊隻眼見到我整你呀,你屎忽有眼嫁,有既就配返副眼鏡啦,我鬼有整你呀,你個腦跌叉左去邊呀,跌左落個屎忽到呀!用下你個屎忽諗野!,跟住佢冇野講,然後老師走埋黎,我諗個老師都有少少驚我,因為我冇試過係老師面前咁恐怖,老師問:咩事?跟住佢指住我話:佢整我呀!跟住我就話:我邊忽有整你呀!跟住老師就話:頭先發生咩事呀?跟住我話:頭先有包紙巾飛過黎整到佢,跟住佢就轉過黎屈我話我整佢,本身我都乜野,跟住佢拍落我本手冊到囉!跟住老師問佢:你有冇咁做!佢就話:佢整我呀!跟住我話:老師問你有冇咁做呀!跟住佢話:有,咁佢整我呀嘛,跟住我話:你講咁多野做咩姐,老師問你有冇炸嘛!跟住老師話:好啦,拿!熊雄!你今次就唔岩啦,做任何野之前都要三思而行,你唔細嫁啦,唔可以太激動嫁,係學校就話鬧你姐,係街到比人打死嫁!跟住我話:係呀,聽老師講啦,小心我搵我d fd搵人打Q你呀!跟住老師繼續講:咁夠竟係邊個整既?跟住我格黎果個就舉手啦!跟住老師就話:拿!熊雄!見到啦,做野要了解左先好鬧人呀,知唔知呀,快d道歉啦!跟住佢話:對唔住!跟住老師問我:咁你接唔接受佢既道歉呀?跟住我話:唔係幾想接受囉!唉~不過事但啦,老師叫到既(勁傲哦我)。跟住老師就話:拿!熊雄!下次唔好啦!跟住老師一走,就打鈴,跟住敬定禮之後,我就勁大聲咁話:有人臭左喎,呵呵!跟住就同阿慧Kiwi走左出去搵輝輝lu,真係勁爽囉!
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 29 | »
|