今朝又發左個超九吾搭八ge夢=0=''
話左今朝同家姐&呀媽去圖書館=]
到而家都未去=0=''
家姐忍吾住開電腦...跟住又到我玩~
一陣應該去掛
吾知呢?!
--------------------------------
而家5:35
冇去到圖書館...=0=''
同屋企人食麥當勞=]=]
呀媽去買餸
同家姐番屋企先...
道門搞左超超超耐先開到==
番屋企睇左陣書[[紅樓夢]]
就開電視la...
呀爸就番黎la~~