|
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
| 開心心^^ |
分類: 未分類 |
今朝叫到人,開心
今朝趕到返去冇遲到,開心
終於有合格科目,開心
影左d信紙信封,開心
去左chi home,開心
見到狗狗,開心
有藍天白雲,開心
陪chi電髮,開心
傾電話,開心
嘻,今日好多開心野..
打算電髮呢..
不過應該唔染的了,遲d先染吧~
就黎影身份證相啦!唔知趕唔趕得入電呢?
打算問下人襯唔襯我先,
都問過幾個人,話幾岩我^^
唔知繼唔繼續學跆拳好,
好似勁易升咁..
有個fd比我上多2堂ja,聽日就去考升級試了,
但呀sir都唔教我拳既T^T
我打算..繼續學都唔會BUY袍住,
好貴呀><同埋興趣又唔係真係好大~
呀CHI電左個頭,
嘻,好短呢!希望你快D長返吧!
以前你D頭髮好長好長咖,
個陣我短,
而家就同你相反,哈~
大個女啦你,生日快樂啦^^
唔好做錯事呀XD
聽日陪你^^你想去邊都陪,玩咩都陪~
話哂識左咁多年都咁老友MA,嘻^^
題外話,
(l)
有隻貌似白紋依蚊的..
痴線的,肯定好餓,
咬左我7撻!原先ONLY算數6撻-.-V
跟住佢再咬我個陣[之前見佢唔到],比我發現左,
一打拍落去..
嘩,成肚都係我D血來的,
真係識貨囉..
(ll)
今日個心有痛,,,都有1,2星期冇痛過咖啦..又痛返,,,
(lll)
手手腳腳勁多微絲血管爆-.-唔想驗血呀><
但8月都要驗2次..
|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| 頭好痛.. |
分類: 未分類 |
好痛好痛..
好辛苦..
車禍嗎..
車禍的話..
我才不會走呢..
因為,已經不會走了..
很喜歡很喜歡..
很痛..
是時候買信封了..
是時候..面對了..
個胃好唔舒服...
我想..改變現狀,
我想..追求我想要的..
請不要挫我的勇氣..
夢,也不一定美麗的
在這..
預祝2位朋友生日快樂
蘋果俊,聽日生日啦你,
也該是時候解決你的問題吧,
不要一直拖啦,
你覺得,佢仲有好多時間比你拖嗎?
還有啊芝,
相識多年了,
希望你有個令令新髮型,
去影身份證相啦^^
唔令既話..我幫你拆掂佢~
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 趕死我.. |
分類: 未分類 |
9:40先醒....
9:50出門口....
9:59返到....
岩岩好,趕到我死死下....
真係估唔到,咁都冇醒到...-.-v
個勞永樂講野都唔算悶,都幾好,
搵日得閒睇下佢d書先~
好想買2本書..冇錢T^T
MAY BE遲D去書展會買..
尋晚捱到3點幾就頂唔住去訓了,
游完水,好易就累同眼訓...
落幾大雨呢..
好似個FD遮我JA!
係時候回信啦...
唔想比人鬧-.-V |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 76 | »
|