珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


電訊行業?? 分類: 未分類

今日溫左好多電腦呢,,

我要呢2日完成好份note!!

大概..要花10小時以上吧,,

要執位ma~諗過打落部電腦度..

但又唔係成日有得用T^T

選左去聽電訊行業講座,

由新世界D人黎講~

不過都唔知電訊有D咩野...

儲錢..要努力!



2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


你係你,我係我 分類: 未分類

你係你,我係我,

請你記住,

你係冇可能將我變成你,

我唔係你既玩偶,

唔係你想點就點,

我有自己既思想,

你係冇可能將我既思想完全套入你要既,

每個人都係唔同的,

呢個世界唔會有完美,

如果你真係咁鐘意比較,慢慢,

你自己比飽佢,我唔信冇人冇缺點囉,

人冇十全十美,

你要既,

自己搵,

呢d係你既事,

唔該唔好將你受既氣發洩係我身上,

請記住「我唔係你既玩偶,唔係你想點就點。」



努力加油..+幻覺?? 分類: 未分類

話說今朝打比人,,

大概係因為未完全清醒+發燒在身..

傻了,跟人說"good night la"...

....

今日好似好返少少咁..

等陣再睇多陣note先

 

sorry呀尋晚..

唔係有心想嘈到你咖,,

不過我想知係mc先定lq先呀>^<

 

肚仔仲係唔舒服T^T

同埋之前又做過SITUP黎..

唔慣,搞到仲痛..

但好得意..淨係左OR右痛的..中間唔痛,,

今日ONLY帶20蚊出街,,要慳D,

出門口嚕,,今日都唔知仲有冇機會用到電腦,,,算啦~

 

後打的,,

=.=paper 1係long question黎...

有dd唔識,,

but冇做既得1,2條

mc有45題..

有4成我揀左d....

b既得1成幾,,

肚餓..冇買野食..

唯有等陣食杯麵好了..唔鐘意都要食-,-

買左2支筆筆,1支藍一支唔記得係紫定綠,

想買橙色筆芯的,但人地話除左藍紅黑既都冇筆芯換T^T

希望希望希望...今日真係收到信啦..

一封都好啦..

有筆友話寄左好多封比我,但我而家都仲未收到..

 

糖不甩..想食..

 

返HOME時..

見到有間屋咁既野..[之前一直都係度既]

圍住既牆上面有D圓圓地既燈既..

唔知點解,,

我見到D燈係度跳下跳下咁..

幻覺??定係我燒上腦0.0??

 

比心機D呀..聽日係英文..READING同WRITING..

作文死得-.-平時都ONLY係岩岩合格多幾分..

不過唔緊要,,

考試通常都會作得好D咁,,

上次都有60幾分,,

今次要再好D!

 

我其實係咪應該倒數先岩??

氣球..快會爆了..

或許我該先替這放放氣吧..

 

尋晚有隻老鼠仔走入黎間房搵野食-.-

比我發現左..

算啦,,今日就比佢食啦,見佢冇整密碼-.-V