|
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 電訊行業?? |
分類: 未分類 |
今日溫左好多電腦呢,,
我要呢2日完成好份note!!
大概..要花10小時以上吧,,
要執位ma~諗過打落部電腦度..
但又唔係成日有得用T^T
選左去聽電訊行業講座,
由新世界D人黎講~
不過都唔知電訊有D咩野...
儲錢..要努力!
|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 你係你,我係我 |
分類: 未分類 |
你係你,我係我,
請你記住,
你係冇可能將我變成你,
我唔係你既玩偶,
唔係你想點就點,
我有自己既思想,
你係冇可能將我既思想完全套入你要既,
每個人都係唔同的,
呢個世界唔會有完美,
如果你真係咁鐘意比較,慢慢,
你自己比飽佢,我唔信冇人冇缺點囉,
人冇十全十美,
你要既,
自己搵,
呢d係你既事,
唔該唔好將你受既氣發洩係我身上,
請記住「我唔係你既玩偶,唔係你想點就點。」 |
| 努力加油..+幻覺?? |
分類: 未分類 |
話說今朝打比人,,
大概係因為未完全清醒+發燒在身..
傻了,跟人說"good night la"...
....
今日好似好返少少咁..
等陣再睇多陣note先
sorry呀尋晚..
唔係有心想嘈到你咖,,
不過我想知係mc先定lq先呀>^<
肚仔仲係唔舒服T^T
同埋之前又做過SITUP黎..
唔慣,搞到仲痛..
但好得意..淨係左OR右痛的..中間唔痛,,
今日ONLY帶20蚊出街,,要慳D,
出門口嚕,,今日都唔知仲有冇機會用到電腦,,,算啦~
後打的,,
=.=paper 1係long question黎...
有dd唔識,,
but冇做既得1,2條
mc有45題..
有4成我揀左d....
b既得1成幾,,
肚餓..冇買野食..
唯有等陣食杯麵好了..唔鐘意都要食-,-
買左2支筆筆,1支藍一支唔記得係紫定綠,
想買橙色筆芯的,但人地話除左藍紅黑既都冇筆芯換T^T
希望希望希望...今日真係收到信啦..
一封都好啦..
有筆友話寄左好多封比我,但我而家都仲未收到..
糖不甩..想食..
返HOME時..
見到有間屋咁既野..[之前一直都係度既]
圍住既牆上面有D圓圓地既燈既..
唔知點解,,
我見到D燈係度跳下跳下咁..
幻覺??定係我燒上腦0.0??
比心機D呀..聽日係英文..READING同WRITING..
作文死得-.-平時都ONLY係岩岩合格多幾分..
不過唔緊要,,
考試通常都會作得好D咁,,
上次都有60幾分,,
今次要再好D!
我其實係咪應該倒數先岩??
氣球..快會爆了..
或許我該先替這放放氣吧..
尋晚有隻老鼠仔走入黎間房搵野食-.-
比我發現左..
算啦,,今日就比佢食啦,見佢冇整密碼-.-V |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 76 | »
|