|
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 無奈.. |
分類: 未分類 |
7:35起身-,-v
7:50出門口..
趕到我死死下,
仲落雨,個個都拎住遮,搞到想行開d都唔得...
跑樓梯上天橋,
見到樓梯個度有唔少係度避雨+等車既男人..
冇啦啦上左1/4樓梯個陣,
有個麻甩佬同我講「妹妹,返學呀你?叫咩名呀你?」
....而家d男人真係好咸濕囉..
不過超趕..唔得閒理佢..
返到去,岩到個FD..係門口..好好笑容..好搞野..
返到成績了,
尾4 -.-V
差唔多4點個陣就去當值,
哈,個呀柴都幾得意,
睇人地睇野又幾好玩~
THEN就同人傾計,,
聽佢講,原因以前日日都去個間漫畫鋪執既原因係股東不和..
BUT唔知深入D,
老闆同呀生不和??
雖然一直都唔明點解佢地可以開一間漫畫鋪,
性格個D都好唔同...
哈,記得以前呀生出去食煙,
我就幫佢打理下咁,
包書又有,
哈,個陣仲成日走入去坐添,
真係得我一個先會同可以入[當然呀生同老闆都入得啦]
個陣,,同呀生FD D既我,佢玩得D,
老闆就..個FEEL似個D斯文人,唔玩點同人講多2句~
呀生矮D,老闆高D,不過2個個樣都OK咖XD
不過,,自從少睇漫畫之睇,就都冇乜點去..
SO我係唔知道點解唔做的..
呀生同我講過,BUT唔講原因~
之前好FD個陣,
同呀生真係玩得幾癲下,成日都會有身體接觸,
有幾次仲玩到唔覺意咀到添,哈,
個陣有唔少人以為我係佢女朋友-.-V
不過我D FD就唔會好似我咁囉..得我玩得癲..
UM..回憶完啦~
返返黎,,返去個陣,
見到有個男仔..好似..識的..
BUT唔肯定~
尋日唔覺意DEL左個相 FILE><
不要呀..
好眼訓..好多野做呀><
YEAH , 遲 D 有得訪問長毛 AND 參觀立法會~
訪問長毛,我諗會幾得意
|
| 行雷閃電.. |
分類: 未分類 |
每次行雷閃電,
都會唔想訓覺..
覺得..唔知點咁..
有D FEEL咁..
個心會有D野咁..
唔算唔舒服,
BUT..怪怪的..
UM..ANYWAY..
求神拜佛,聽日6,7點比個紅/黑雨我..
而家先2點幾..
唔好咁快落哂呀...><
留返D過多陣落呀..乖啦..
MSN..某人..
感覺上..唔鐘意佢..
事實上都係..
對唔住..我唔會鐘意你..
你,唔係我想要的..
再多的話亦是如此,已矣乎..
個天..靜哂..2:32..
仲有排,,冇了冇了...
謝謝你,又多句金句了,
會盡力去做的了..
唔多舒服..悶悶不樂..
今朝已經餓到想嘔..
跟住LUNCH又唔多有胃口..
算了,,可以的話就搵日早起少少食點點東西作早餐啦...
02:42//完.. |
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| 落雨仔..濕身仔.. |
分類: 未分類 |
睡眠不足..SO又差d遲到了-.-
返到去岩岩好7:59,呵
英文最後比我講掂數,唔使重作,YEAH!
放左冇耐,
就去左睇野啦,
BUY左貼紙[一套4張,BUT都唔同公仔的]同埋膠布,
早2日想搵D公仔膠布搵唔到-.-
BUTD膠布幾貴下..
$30先得8張..
算啦..反正個公仔都幾得意..
跟住就去左買糖糖,好耐都冇去買糖糖,
有隻佢個樣係蛋蛋形既芒果糖..味道都唔覺似既-.-
差唔多款款都要左幾粒咁~
跟住個陣就已經4:34啦,
就去郵局,見到個女人用脷HI落個郵票度,,
諗番起一個真人真事既故仔..
THEN就去探婆婆,
咁大個女,都係第1次自己去探佢,
佢呢排病左..
見佢瘦左,係度縫衫衫,
跟我就睇佢縫左一陣,
跟住就幫佢縫啦~
我縫好哂個陣佢岩岩食完飯~
THEN我送左2張貼紙比佢//
幾得意咖都,有兔兔,熊仔,雞雞,青蛙等的,
遲下幫佢將D相過埋膠佢先~
咁跟住陪佢到5點45度就走啦..
落雨..超大..
好罕有咁等D雨細D先行..
返到去就得過1,2滴,
BUT跟住就落大雨啦..
家下又細返~
收信..冇我既><
返到HOME..成個人都濕哂~
另外..
婆婆比左封利是我,
我話唔要,佢就話我第1次黎,點都要收左佢...
咁就..收左了..
同埋..今日仆左2次..仲撞到隻手仔1次..=.=
1次仆同1次撞都係朝早趕返去個陣整到既..
UM..隻手隻D微絲血管爆左好多..
仲有少少瘀..
今日..唔知點挖覺得好悠閒,冇乜野做咁..
但事實係好多野要做-.-
上星期5有D野到今日都未做..
等陣做番先..
你要乖乖地食藥呀..
記得定時定候食,食多DD,知冇? |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 76 | »
|