珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


無奈.. 分類: 未分類

7:35起身-,-v

7:50出門口..

趕到我死死下,

仲落雨,個個都拎住遮,搞到想行開d都唔得...

跑樓梯上天橋,

見到樓梯個度有唔少係度避雨+等車既男人..

冇啦啦上左1/4樓梯個陣,

有個麻甩佬同我講「妹妹,返學呀你?叫咩名呀你?」

....而家d男人真係好咸濕囉..

不過超趕..唔得閒理佢..

返到去,岩到個FD..係門口..好好笑容..好搞野..

返到成績了,

尾4 -.-V

差唔多4點個陣就去當值,

哈,個呀柴都幾得意,

睇人地睇野又幾好玩~

THEN就同人傾計,,

聽佢講,原因以前日日都去個間漫畫鋪執既原因係股東不和..

BUT唔知深入D,

老闆同呀生不和??

雖然一直都唔明點解佢地可以開一間漫畫鋪,

性格個D都好唔同...

哈,記得以前呀生出去食煙,

我就幫佢打理下咁,

包書又有,

哈,個陣仲成日走入去坐添,

真係得我一個先會同可以入[當然呀生同老闆都入得啦]

個陣,,同呀生FD D既我,佢玩得D,

老闆就..個FEEL似個D斯文人,唔玩點同人講多2句~

呀生矮D,老闆高D,不過2個個樣都OK咖XD

不過,,自從少睇漫畫之睇,就都冇乜點去..

SO我係唔知道點解唔做的..

呀生同我講過,BUT唔講原因~

之前好FD個陣,

同呀生真係玩得幾癲下,成日都會有身體接觸,

有幾次仲玩到唔覺意咀到添,哈,

個陣有唔少人以為我係佢女朋友-.-V

不過我D FD就唔會好似我咁囉..得我玩得癲..

UM..回憶完啦~

返返黎,,返去個陣,

見到有個男仔..好似..識的..

BUT唔肯定~

 

尋日唔覺意DEL左個相 FILE><

不要呀..

好眼訓..好多野做呀><

 

YEAH , 遲 D 有得訪問長毛 AND 參觀立法會~

訪問長毛,我諗會幾得意



行雷閃電.. 分類: 未分類

每次行雷閃電,

都會唔想訓覺..

覺得..唔知點咁..

有D FEEL咁..

個心會有D野咁..

唔算唔舒服,

BUT..怪怪的..

 

UM..ANYWAY..

求神拜佛,聽日6,7點比個紅/黑雨我..

而家先2點幾..

唔好咁快落哂呀...><

留返D過多陣落呀..乖啦..

 

MSN..某人..

感覺上..唔鐘意佢..

事實上都係..

對唔住..我唔會鐘意你..

你,唔係我想要的..

再多的話亦是如此,已矣乎..

 

個天..靜哂..2:32..

仲有排,,冇了冇了...

 

謝謝你,又多句金句了,

會盡力去做的了..

 

唔多舒服..悶悶不樂..

今朝已經餓到想嘔..

跟住LUNCH又唔多有胃口..

算了,,可以的話就搵日早起少少食點點東西作早餐啦...

02:42//完..



2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


落雨仔..濕身仔.. 分類: 未分類

睡眠不足..SO又差d遲到了-.-

返到去岩岩好7:59,呵

英文最後比我講掂數,唔使重作,YEAH!

放左冇耐,

就去左睇野啦,

BUY左貼紙[一套4張,BUT都唔同公仔的]同埋膠布,

早2日想搵D公仔膠布搵唔到-.-

BUTD膠布幾貴下..

$30先得8張..

算啦..反正個公仔都幾得意..

跟住就去左買糖糖,好耐都冇去買糖糖,

有隻佢個樣係蛋蛋形既芒果糖..味道都唔覺似既-.-

差唔多款款都要左幾粒咁~

跟住個陣就已經4:34啦,

就去郵局,見到個女人用脷HI落個郵票度,,

諗番起一個真人真事既故仔..

THEN就去探婆婆,

咁大個女,都係第1次自己去探佢,

佢呢排病左..

見佢瘦左,係度縫衫衫,

跟我就睇佢縫左一陣,

跟住就幫佢縫啦~

我縫好哂個陣佢岩岩食完飯~

THEN我送左2張貼紙比佢//

幾得意咖都,有兔兔,熊仔,雞雞,青蛙等的,

遲下幫佢將D相過埋膠佢先~

咁跟住陪佢到5點45度就走啦..

落雨..超大..

好罕有咁等D雨細D先行..

返到去就得過1,2滴,

BUT跟住就落大雨啦..

家下又細返~

收信..冇我既><

返到HOME..成個人都濕哂~

另外..

婆婆比左封利是我,

我話唔要,佢就話我第1次黎,點都要收左佢...

咁就..收左了..

同埋..今日仆左2次..仲撞到隻手仔1次..=.=

1次仆同1次撞都係朝早趕返去個陣整到既..

UM..隻手隻D微絲血管爆左好多..

仲有少少瘀..

今日..唔知點挖覺得好悠閒,冇乜野做咁..

但事實係好多野要做-.-

上星期5有D野到今日都未做..

等陣做番先..

 

你要乖乖地食藥呀..

記得定時定候食,食多DD,知冇?