珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


整曲奇∼! 分類: 未分類

呢2日係咁整曲奇,

整到自己都冇乜time訓覺∼

好似尋日咁,

就差唔多11點先去百街buy材料..

11點20個陣比人趕-.-v

不過間百街執過哂d位黎,搞到我都唔知d野擺左係咩新地點..

返到home就開始整啦∼

整整整..一整就整到第2朝既7點幾,

當然,有叫人起身啦,

人地就好想訓咁,但我就唔知點解仲幾精神下,

唔覺好眼訓,

跟住1訓就訓到點幾啦,

幾粒鐘就覺夠∼

睇下電視,同上網search d information∼

6點度又再開始整,

個朱古力個個失敗左呀>^<

原因係..落多左隻蛋-.-v

另外之前個d我覺得個份量都要change,

好似牛油個隻就要落少d牛油,

同埋有隻就唔好打得咁過度咁∼!

而家整緊個隻就係雙色圓輪,不過食唔到隻朱古力味>^<

睇黎我下次都要落重d本啦!

但雙色圓輪個型都幾好,

話哂都第1次捲野,

估唔到都捲得幾令,

不過切個陣就要留意番要硬d先!

知道之後,

so而家都整得好令令,又有少少脆,yeah!

不過..

個焗爐比我咁用法..唔知會唔會有事呢=.=?

連續用左差唔多6粒鐘了...應該係唔至6個鐘....

整埋今底仲有多1底..

但我仲諗住整多5款-.-v

有好多款,數量又多..

都唔知食唔食得哂...

食唔哂就送比人啦!

反正..味道也不算差呀..賣相也還可以的,

人地應該唔會介意掛-.-v

再唔係就..

拎去賣xdd

左面肩頭唔知點解好累添,

大概係拎得個焗盤多吧..

唔緊要..整完有人服侍,yeah!

死啦死啦..真係整左好多添..

算..反正肚餓∼

 

今日check email個見到個fd send黎佢個相簿,

佢細個個樣真係超可愛的!

真係識左佢咁耐都係第1次見到呢d相,

而家大個左我就覺得佢幾靚咖,

個樣有點點鬼的,特別係對眼,

哈,佢係email話執相先記得冇同我影到相,

send左佢2張相比人睇,人地話佢肥-.-

但我覺得佢係only塊面圓個d黎,同埋有d肉地咁,

雖然事實上..佢重過我,但佢都係標準型的∼

我呢就//呵呵,〔不算肥〕,yeah,

不過我想增肥,

可以既話我想增到...105磅,

但我諗..都好難了∼

算啦,反正而家啱啱好,

唔使好似某d人成日話要減肥,要減幾多幾多磅咁,

講完又一樣食呢樣食個樣∼

神仙都救你唔到啦∼

啱啱上磅黎,又輕左=.=v

 

 

寫完呢篇日記既15mins後,

發現有人黎左,黎左幾次添,

凌晨5點幾黎睇人地日記,有d野啵∼



2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天


病左 分類: 未分類

尋日行左成日街,買左個靚靚袋,嘻

仲買左2條靚底底,

個fd陪我買,哈,

今日就發現耳仔對落唔舒服,

出左去睇醫生,

淋巴有事,唔知幾日之後使唔使食抗生素呢∼

睇完醫生就去buy材料,

打算遲d係join個個玻璃班,

見到人地整得好令呀!

不過幾貴..都係考慮下先!

晏d去百街買埋d材料就開工,

今日整得唔好就聽日再整過,yeah !

同埋我要整好多款and令既!



2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


日記 分類: 未分類

岩岩參考左人地自己整日記個d野,

又search左d information,

都係唔識整=.=v

不過已經知道個頭頭尾尾同中間個度大約係點,

但再出面個底人地就鎖左,冇得睇∼

唔緊要,慢慢學,yeah,

反正,又唔趕的∼