呢2日係咁整曲奇,
整到自己都冇乜time訓覺∼
好似尋日咁,
就差唔多11點先去百街buy材料..
11點20個陣比人趕-.-v
不過間百街執過哂d位黎,搞到我都唔知d野擺左係咩新地點..
返到home就開始整啦∼
整整整..一整就整到第2朝既7點幾,
當然,有叫人起身啦,
人地就好想訓咁,但我就唔知點解仲幾精神下,
唔覺好眼訓,
跟住1訓就訓到點幾啦,
幾粒鐘就覺夠∼
睇下電視,同上網search d information∼
6點度又再開始整,
個朱古力個個失敗左呀>^<
原因係..落多左隻蛋-.-v
另外之前個d我覺得個份量都要change,
好似牛油個隻就要落少d牛油,
同埋有隻就唔好打得咁過度咁∼!
而家整緊個隻就係雙色圓輪,不過食唔到隻朱古力味>^<
睇黎我下次都要落重d本啦!
但雙色圓輪個型都幾好,
話哂都第1次捲野,
估唔到都捲得幾令,
不過切個陣就要留意番要硬d先!
知道之後,
so而家都整得好令令,又有少少脆,yeah!
不過..
個焗爐比我咁用法..唔知會唔會有事呢=.=?
連續用左差唔多6粒鐘了...應該係唔至6個鐘....
整埋今底仲有多1底..
但我仲諗住整多5款-.-v
有好多款,數量又多..
都唔知食唔食得哂...
食唔哂就送比人啦!
反正..味道也不算差呀..賣相也還可以的,
人地應該唔會介意掛-.-v
再唔係就..
拎去賣xdd
左面肩頭唔知點解好累添,
大概係拎得個焗盤多吧..
唔緊要..整完有人服侍,yeah!
死啦死啦..真係整左好多添..
算..反正肚餓∼
今日check email個見到個fd send黎佢個相簿,
佢細個個樣真係超可愛的!
真係識左佢咁耐都係第1次見到呢d相,
而家大個左我就覺得佢幾靚咖,
個樣有點點鬼的,特別係對眼,
哈,佢係email話執相先記得冇同我影到相,
send左佢2張相比人睇,人地話佢肥-.-
但我覺得佢係only塊面圓個d黎,同埋有d肉地咁,
雖然事實上..佢重過我,但佢都係標準型的∼
我呢就//呵呵,〔不算肥〕,yeah,
不過我想增肥,
可以既話我想增到...105磅,
但我諗..都好難了∼
算啦,反正而家啱啱好,
唔使好似某d人成日話要減肥,要減幾多幾多磅咁,
講完又一樣食呢樣食個樣∼
神仙都救你唔到啦∼
啱啱上磅黎,又輕左=.=v
寫完呢篇日記既15mins後,
發現有人黎左,黎左幾次添,
凌晨5點幾黎睇人地日記,有d野啵∼
|