講d無聊野先..
尋日7點唔夠個陣打算抖一抖起身食飯跟住睇個本死人英文story book既,
但係點知自己個訓一訓就訓到凌晨唔知幾點先醒一醒=.=v
個陣又勁累..
so繼續訓,
最記得係5:14個陣醒左,
諗住訓到5:30就起身,
點知就發一發夢咁..
再起身就已經係7:14=.=v
==
床都未落就打比人..
點知次次都冇人聽..飛左去留言,
到到就到學校門口個陣先識醒啵.\"/.真曳曳
個陣電話係有4格電的,爆哂既∼
第1科係考maths lq,
100滿分,我淨係冇做個度都有34分..
so,100%肥的了∼
跟住就打比人啦..
點知人地都仲未出門口..
大佬呀..2粒鐘都未出到門口..
仲慢吞吞過我呢..
係開考前6mins,
收到人地msg話出門口..咁都放心d∼
10:30就係maths既mc,
好多唔識下..唯有亂填就好...
不過小妹向來運氣都唔多好的...
到到12鐘,
我就係第1組去受死既人黎..
考sba,未考過,
加上要睇個本書我睇都冇睇過..
貪訓之過也..yeah-.-v
考個陣女班長仲好大力咁捉住我隻手(佢坐我左面)
捉到痛個隻=.=
同埋,女班長stop左佢對面個個男仔黎反我既piont,
跟住我又stop左我對方個男仔講...
搞到佢地冇得講添..
不過個陣我都未講哂就夠鐘了∼
最後我最高分,yeah!!
17/24,miss話我d point夠創意∼
不過老實說ma,
都係用左2,3mins諗的..
最高分好開心啦∼
跟住返home途中有人問路,
咁我當然送佛送到西啦,
送到人地去呢個西鐵站個入口前面∼
人地又好開心咁thank you我,
呵呵,so今日成日都幾開心下呢!
返到home,
就即刻整呢個蕃薯糖水,
今次用日本蕃薯,好好味的^^”
5碗度..食哂..
不過勁飽,飽到想嘔個隻..貪食之過也..
then就睇tv啦∼
睇睇睇睇睇..
最後就食飯啦..
睇newspaper啦∼
*嚴重聲明,我係超級唔鐘意同人有身體接觸的,除非係我主動走埋去啦!!屋企人都係咁話
最後就沖涼,打日記,sleep啦..
聽日考oral呢,
but唔記得係考幾點=.=v
算了,唔理了...
反正聽日都會一早call人的,yeah^^”
==
咪再打比我啦黃生,
你明知我唔會再聽你電話就識做d啦..
再打黎我一係就飛你去留言一係就唔聽咖啦..
唔使哂心機,yeah∼
去做番你自己吧∼
|