珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


開心心^^” 分類: 未分類

講d無聊野先..

尋日7點唔夠個陣打算抖一抖起身食飯跟住睇個本死人英文story book既,

但係點知自己個訓一訓就訓到凌晨唔知幾點先醒一醒=.=v

個陣又勁累..

so繼續訓,

最記得係5:14個陣醒左,

諗住訓到5:30就起身,

點知就發一發夢咁..

再起身就已經係7:14=.=v

==

床都未落就打比人..

點知次次都冇人聽..飛左去留言,

到到就到學校門口個陣先識醒啵.\"/.真曳曳

個陣電話係有4格電的,爆哂既∼

第1科係考maths lq,

100滿分,我淨係冇做個度都有34分..

so,100%肥的了∼

跟住就打比人啦..

點知人地都仲未出門口..

大佬呀..2粒鐘都未出到門口..

仲慢吞吞過我呢..

係開考前6mins,

收到人地msg話出門口..咁都放心d∼ 

10:30就係maths既mc,

好多唔識下..唯有亂填就好...

不過小妹向來運氣都唔多好的...

到到12鐘,

我就係第1組去受死既人黎..

考sba,未考過,

加上要睇個本書我睇都冇睇過..

貪訓之過也..yeah-.-v

考個陣女班長仲好大力咁捉住我隻手(佢坐我左面)

捉到痛個隻=.=

同埋,女班長stop左佢對面個個男仔黎反我既piont,

跟住我又stop左我對方個男仔講...

搞到佢地冇得講添..

不過個陣我都未講哂就夠鐘了∼

最後我最高分,yeah!!

17/24,miss話我d point夠創意∼

不過老實說ma,

都係用左2,3mins諗的..

最高分好開心啦∼

跟住返home途中有人問路,

咁我當然送佛送到西啦,

送到人地去呢個西鐵站個入口前面∼

人地又好開心咁thank you我,

呵呵,so今日成日都幾開心下呢!

返到home,

就即刻整呢個蕃薯糖水,

今次用日本蕃薯,好好味的^^”

5碗度..食哂..

不過勁飽,飽到想嘔個隻..貪食之過也..

then就睇tv啦∼

睇睇睇睇睇..

最後就食飯啦..

睇newspaper啦∼

*嚴重聲明,我係超級唔鐘意同人有身體接觸的,除非係我主動走埋去啦!!屋企人都係咁話

最後就沖涼,打日記,sleep啦..

聽日考oral呢,

but唔記得係考幾點=.=v

算了,唔理了...

反正聽日都會一早call人的,yeah^^”

==

咪再打比我啦黃生,

你明知我唔會再聽你電話就識做d啦..

再打黎我一係就飛你去留言一係就唔聽咖啦..

唔使哂心機,yeah∼

去做番你自己吧∼ 



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


呢幾日既日記.. 分類: 未分類

考試啦要..

唔識啦當然..

基本上日日返到home就係訓豬豬..

訓完第2朝起身考試咁啦∼

um..

唔記得左邊日收到個同學仔送左條頸鏈比我,

水滴形的,有粒紫色既石咁既物體係上面的∼

係度要多謝佢先..

and..

呢幾日成日都食蕃薯糖水啦,

自己煲咖呢,就一定落勁多薑薑落去既///

不過自己整既唔好味..

之前同人地整個次好味d∼

仲有呢..

呵呵,

尋日又係人地度過夜了,

係度玩呢個”he ho ha hea”

閩南話呢既好似係..

又有玩孟加拉..

超好笑..玩玩下孟加拉變左雞翼尖xdddd

另外lobert仔我地改左做呢個火車頭,

跟住我自動變左捐山隆xdd

仲有十五二十同埋黑芝麻白芝麻...

勁好笑//

跟住就訓啦..

6點幾個陣胃痛,

叫人地幫我買早餐..

佢話抖多一陣先..

自己又痛痛下就訓著左啦,

點知我地醒個陣已經係1點幾-.-v

但真係落床就2點幾...

係度勁玩,呵呵呵,

係咁多啦..

之前個d日記唔打番了,

淨係記得27號到今日日日都見到警車同差佬ja..

而家同佢地有仇了-.-v 



2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


最快樂的生日 分類: 未分類

過左12點冇耐,就有人同我講生日快樂了,嘻嘻

跟住好似1點幾就訓左啦∼

朝早起身,又聽到生日快樂喎,開心死我啦!

跟住就好似平時咁玩下電腦,跟住搵食譜啦,

3點幾就出門口,

點知落到去先知落雨,自己又著得衫少,凍死我><

凡左惠康買野,

買左一袋蜜糖雞蛋既包包,2包腰果,

湯包,鮑魚骨,

仲有牛油,火腿同埋豆苗

比錢個陣聽到個收銀話100個6,

嚇一嚇,睇一睇,原來係81.6

then返去啦,

點知開唔到大門><搵人幫都唔得..

最後用左半個鍾多dd先開到喳..

跟住擺一擺d野入雪櫃就用電腦啦..

發覺斷哂線,完全上唔到,

打比人..但係都整唔到,

咁就算啦,去左煲湯湯同埋整呢個豆苗炒火腿=.=v

d豆苗1d好老1d好青..想死..

不過算啦..話哂都係第1次煮呢d野食...

跟住..人地返到黎,

買左生日禮物比我呀!!yeah!

好大隻的chipchip黎咖! 

食野啦,個個都飲左湯湯先,,,

好彩味道都ok ja.. 未難飲到唔想飲∼

同埋,第1次食青蘿蔔呢,

原來青係比紅的好味,

又有外賣到啦,

人地送左2碗湯比我地..

不過個陣我地飲到幾飽,同埋..仲有成煲未飲-.-v

有飯食啦,有呢個黑椒牛仔骨同埋腰果雞丁..

食完之後飲湯,飽哂..

 then用下電腦咁..

就去訓豬豬了∼ 

訓前幫呀仔影左好多相,

不過呀大仔比人懶低左係公司T.T

冇得比佢同呀細仔影相相添..

but算啦,聽日影都一樣∼

thank you各位祝我生日快樂呢!

and我實會好錫呀仔的,呵呵