珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


x’mas 分類: 未分類

尋晚..都冇乜點訓到-.-

d人走哂既time係3點幾度,

跟住..落左7仔買野食,又係朱古力卷卷,

次次都係咁..本身想要lemon味的,

但係到期-.-v

so就算啦,

and睇到好似係太陽報頭版係咩mk爆計時炸彈..

恐怖份子玩到黎hk=.=?

跟住上返去..

食左之後先至訓了..

不過..最後當然唔係訓得咁好啦..

reason之一係唔慣係人地home度訓吧..

同埋..張被被好薄T.T凍死我了,

and飲左酒都算係掛,

不過又未醉個隻咁囉∼

第2日起身,

係有人黎左..

跟住點左人地做呀4買野食..

不過人地好似好靜咁,冇乜聽過佢講野囉..

食野個陣睇左dd戀愛行星..幾公式化覺得

跟住s又上埋黎啦..

著番尋日既3,邊似我問人借左33黎換咁乖乖,呵呵呵

冇耐就去左佢home,不過我去到..

都係得個訓字..太累了..

同埋,覺得s真係幾有心機去摺紙下..

佢摺紙係會用dd工具黎整既..

同埋,係我訓左〔正確d應該係迷迷糊糊咁先岩〕個唔夠1個鐘既time入面,

佢摺好左個波波..

跟住就走啦,

返返去見到呀個位呀4哥哥仔..

都係用緊電腦..

好累,就去訓了,

訓到5點半多dd度..send左個sms,

同埋之前出左房飲水水,

佢都係係部腦面前,,

感覺..有點點兒似我呀哥,,

1日24小時都用電腦咁樣=.=v〔唔好鬧我呀..〕

跟住..再返入去,

不過都醒醒地咁..

then就..用電腦仔打日記仔了..

同埋,之前d日記仔應該好多都唔會打番的了..forget左-.-v

and,呢個x’mas真幾開心既,不過仲有個4個鐘零21分鐘開唔開心我就唔知啦..

同埋,幾特別囉我覺得,

呢幾日大概都會係人地home訓,yeah-.-v

不過我知返到hone實比人鬧死,唔理了..

仲有既,,就係呢2日〔平安夜+x’mas〕好似有左好多第1次既經驗..

唔好諗歪野住先!

呢d第1次經驗都係唔返home呀..

飲烈酒呀,

個頭仔亂到呀媽都唔認得咁去人地home呀..

又識左幾個人呀..

等等等等啦..當然仲有其他的鎖碎既∼

最後要講咖呢就係..

原來有呀媽同住同冇既..間屋既整潔程度係頗大下咁既...

s間屋仔真係令令好多既..

同埋個9隻叮噹仔幾得意∼



2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


飲酒酒∼ 分類: 未分類

〔預先聲明,飲左酒,有咩野講野唔好鬧我..〕 


雖然過左25號,但都算係係24號發生啦-.-v 

今日朝早..勁叫人起身咁啦..

跟住有buy雪糕食啦,雪糕車度買咖!

好耐都冇見過啦我..

跟住見到水母,又見到好多泥鰍,閃下閃下咁,幾得意咁...

跟住..

搭船仔咁樣..

去意粉屋食野,有蒜蓉包包,好味道,

食左1件,喉嚨唔多舒服,未想死住..

又有呢個芝士唔知咩意粉咁樣..

同埋唔知一件定2件既”希臘神話”

跟住..去左九龍公園,影左dd相仔咁樣..

跟住行行行..行左去mk,

最後就搭車車去左某人home度..

之前好似去左個唔知咩野公園度咁既,

抖左下咁既..

去左之後..做左一陣呀4咁,

幫人洗下野咁,

洗洗下..s生同p生上左黎,

佢地用左一陣電腦咁..

同埋..佢地買左支威士忌,

一人買一杯咁..

冇耐s就落左去淦花生薯片咁啦..

不過好可惜..

我係唔食果仁類的..同埋唔係太like食薯片...

跟住..又飲左杯淨威士忌既,之前個杯有加綠茶的..

不過唔知加左幾多..s幫我加的-.-v

跟住..佢地就玩13張啦..

輸左要吹..

我又唔識玩..

加上..都唔知自己飲得幾多,,話哂都未試過呀嗎..

跟住..就打日記啦..

同埋同2個人仔msn,

發現,,飲左酒既我.,.,

真係..勁多錯字..好對唔住..

同埋,我諗今晚要係人地home度訓的了,呵呵呵..



2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


第2回 分類: 未分類

仲係被窩個陣..做左一樣白痴野,
一樣會令自己唔開心既野...

==

去到中大,聽個工作坊,聽到4點半走人,
跟住同學行左去附近影相相..

聽電話,9個字之後mk等,
跟住就走人啦..
同學仔同我唔同方向..但佢要我送埋佢買完票先比我走-.-

then搞掂,去到mk之後等b生,
中途係美心西餅度買左個hello kitty燒餅,
n年冇幫襯過美心〔事關細個個陣幫襯美心咩野野食都實肚痛〕,
點知..唔好味的T.T不過好彩冇肚仔痛-.-v

行新世紀,跟住食野,中途佢比左d野我睇,好得意的,
最後係小巴度送左比我,超開心,同埋又令令呢,
總之就..超級鐘意呀!! 

行左一陣之後去apm,搵左好多間鋪頭先搵到chip既野,
跟住佢送左一隻chip同一隻dale比我吖!
好好好好好好好開心呀!^^”

跟住..本身諗住去個間冰屋??唔知係咪黎.. -.-v
但d雪假既..so算了∼

最後就搭車車啦,當時都10點幾=.=v
同上次一樣一齊搭車車,
跟住既野..就下次先打,時間冇多-.-v