尋晚..都冇乜點訓到-.-
d人走哂既time係3點幾度,
跟住..落左7仔買野食,又係朱古力卷卷,
次次都係咁..本身想要lemon味的,
但係到期-.-v
so就算啦,
and睇到好似係太陽報頭版係咩mk爆計時炸彈..
恐怖份子玩到黎hk=.=?
跟住上返去..
食左之後先至訓了..
不過..最後當然唔係訓得咁好啦..
reason之一係唔慣係人地home度訓吧..
同埋..張被被好薄T.T凍死我了,
and飲左酒都算係掛,
不過又未醉個隻咁囉∼
第2日起身,
係有人黎左..
跟住點左人地做呀4買野食..
不過人地好似好靜咁,冇乜聽過佢講野囉..
食野個陣睇左dd戀愛行星..幾公式化覺得
跟住s又上埋黎啦..
著番尋日既3,邊似我問人借左33黎換咁乖乖,呵呵呵
冇耐就去左佢home,不過我去到..
都係得個訓字..太累了..
同埋,覺得s真係幾有心機去摺紙下..
佢摺紙係會用dd工具黎整既..
同埋,係我訓左〔正確d應該係迷迷糊糊咁先岩〕個唔夠1個鐘既time入面,
佢摺好左個波波..
跟住就走啦,
返返去見到呀個位呀4哥哥仔..
都係用緊電腦..
好累,就去訓了,
訓到5點半多dd度..send左個sms,
同埋之前出左房飲水水,
佢都係係部腦面前,,
感覺..有點點兒似我呀哥,,
1日24小時都用電腦咁樣=.=v〔唔好鬧我呀..〕
跟住..再返入去,
不過都醒醒地咁..
then就..用電腦仔打日記仔了..
同埋,之前d日記仔應該好多都唔會打番的了..forget左-.-v
and,呢個x’mas真幾開心既,不過仲有個4個鐘零21分鐘開唔開心我就唔知啦..
同埋,幾特別囉我覺得,
呢幾日大概都會係人地home訓,yeah-.-v
不過我知返到hone實比人鬧死,唔理了..
仲有既,,就係呢2日〔平安夜+x’mas〕好似有左好多第1次既經驗..
唔好諗歪野住先!
呢d第1次經驗都係唔返home呀..
飲烈酒呀,
個頭仔亂到呀媽都唔認得咁去人地home呀..
又識左幾個人呀..
等等等等啦..當然仲有其他的鎖碎既∼
最後要講咖呢就係..
原來有呀媽同住同冇既..間屋既整潔程度係頗大下咁既...
s間屋仔真係令令好多既..
同埋個9隻叮噹仔幾得意∼
|