珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


終於回來了.. 分類: 未分類

第1件事要講既,
就係成個星期都冇上過網,
so..d日記仔..
記得有就打啦..唔記得就算了∼

==

今日係我開locker,
趕得切返去開,仲有時間淨添,
第1堂biology幾好玩,
用yeast黎整包包做實驗..
搞到成張枱都係,個包包樣又好k型啵,
第2堂phy都好搞野,
講牛頓3rd law,
搵d同學仔黎玩咁∼
其他都冇咩好講...
中文就尋日作個篇野miss話好-.-v
比左4個貼紙我..
英文之前作個篇文就唔合格,要搵佢,
不過冇搵到,唔得閒∼

lunch去fd home食..
有係disney d相睇,
好樣衰=.=”
同埋佢地又提番我幾時曬相..
提左幾次,
我次次都即轉話題-.-v

電腦堂x2,呀sir講得超快..
我聽都未聽得切佢就講完一頁..><

跟住執好書包,覺得超重..
至少都有5kg,
十幾本書..可憐T.T

跟住就去家政學會啦,
整焗薯,味道都幾好,不過個賣相就唔係太得-.-v

返home///
冇耐就出去十大啦∼
本身唔諗住出的..好累ma,
但係呢幾日有人問我點解咁耐都唔上云云,
so就上黎啦.順便打埋d日記,
加上聽日同後日都唔會上網∼
聽日要去中大個個人物專訪工作坊,2:00-4:00,
so同fd既約定就變左星期日啦//
覺得自己好忙,成日都唔得閒咁添..
星期一就係便服日了.不過唔使旨意我會著便服..
而星期2就係聖誕崇拜,崇拜完之後又要去中大(1:00-5:00),
不過係跟學校去的∼又有功課做..麻煩

上到網啦..謙謙又唔係度,
仲諗住同佢講改係21號,
不過打比佢,佢好似好唔開心咁,
so就冇乜點傾了,
but,謙謙你唔好唔開心啦,
唔係唔令仔咖啦,知唔知?

b生都唔係度T.T
唉..我諗我d相都係冇望咖啦///
實比2個fd鬧死><
同埋,b生都好唔唔開心咁,
唔知做乜,好似識得既人呢2日都唔多開心咁,怪怪∼

==

記得b生係sms度講過〔過期〕2字,
雖然佢講既唔係d咩特別野,
不過就令我諗到..
既然都過左期,又唔會再新鮮番..
或許,也不應再如斯執著∼



2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


作文 分類: 未分類

中文堂,
係最後個5分鐘,
miss話要我地作文..
200-300字,
題目
a.一朵玫瑰花
b.一道難忘的餸菜

我就緊係選a啦,
不過都緊係作唔切..
5分鐘喳啵,
要諗咖嘛∼
跟住miss又要我地1:35返到去改番好個作文file...
佢都傻咖!
我地出到去學校都1:15啦,返黎5分鐘度,
仲要等d野食黎咖嘛...
同埋作文呢!



2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


早退了∼ 分類: 未分類

成朝覺得好唔掂,so第1個小息〔10點度〕落醫療室,
淨係比坐一堂,
係10:45我就話早退..
點知等等等..都冇人黎接..
等到1點..我就去校務處話自己走了∼
同fd食完飯就返家,
買左2本雜誌同埋藥,
返到home,食左藥,
睇陣書就訓死了..
訓到第2日起身返學-.-v