今朝6點幾就起身,
要趕份newspapaer report><
最後7:52分出門口..
今日唔係商場上..
直接行左勁多樓梯..
行完,喘哂氣..
喘氣事少,心痛事大-.-v
不過都慣左,呵呵
跟住勁跑,
其實睇番個陣既時間,返到學校都係超級勉強的..
不過,今日仲要有早會..
搞到我要係8點個鐘前死到上禮堂,
就黎跑到返學校個陣,
仲有好多人陪我一齊跑,呵呵
最後,好出奇咁..我趕得切返學..
之前以為唔得的..
因自己最快紀錄都係由出門口個一刻到學校係9分鐘多dd的,
但係今日用左8分鐘就返到,好叻叻唷!
不過呢..就返到去個陣我2隻腳斬抽筋..
so好辛苦先返到去,
返到去點知我fd同我講開唔切locker,,
我話我有biology既workbook同埋rs書..
好彩佢借到書ja!
今日好多野做,
英文又測驗,
數學又測驗,,
生物又要默一大個圖等,
不過好好彩biology最後冇dictation到,
同埋個幾百字for報紙既都趕得切..
到到宗教堂..
今次比個fd出賣><
講對擇偶既條件-.-v
cat比一個男的出賣,
不過我覺得個男的存心\/
因為catcat一定係點我講既T.T
另外,要聱宗教個份專題報告,
有3個topic,
a係唔知咩野政府應該增加d咩資源比單親家庭
b係比良師益友/損友既信
c係問接唔接受婚前性行為,同埋理由係邊
我就揀左c黎作,
放學先搞掂喳..
雖然都係566字,
但係太多測驗d野要溫了,
同埋phy而家d野好難,
好唔明白,
冇啦啦由F=ma變做F-f=ma..
跟住又變黎變去..
最後先知道此F不同彼F=.=
好心佢就唔會2個都用F啦><
仲有既就係..
今日比人收手冊,
記warning,,
咁大個女第1個警告..很乖是吧?
不過我再遲多一次到就2個-.-v
家政學會取消左呀><
又唔做d講,
搞到d野又要拎返去啵\./
英文個測驗我識呀!應該個分都ok既,
maths就做唔哂..
同埋隔離個2條友又係度勁”目及”好黑人憎!!
計到4a就收卷了><
但係我識咖..嗚嗚嗚..我不依呀!
放學個陣即飛落去地下諗住比份report miss..
等左25分鐘..
原來佢走左..
個梁sir之前仲話佢未落黎添!呃人既><
最後就陪fd buy野..
行左幾耐下,幫佢揀生果等等,仲有拎野=.=v
係2間賣cake用品shop既野度拎左2張整野食既list,
諗住去整番個聖誕樹頭蛋糕比自己食,
哈,係海傍度自己一個對住個海〔雖然唔令,但點都好過睇住其他人一雙一對-.-v〕,
一路食cake,我諗都會幾好feel既,呵∼
最後就買左個蛋卷去十大度啦..
本身想食紫心番薯,但係又冇><衰衰呀!
最最後既〔呵〕
就係自己呢排成日都上唔到網,
搞到冇得打日記><
但係自己又超級冇記性,
成日都好快就唔記得哂d特別野咁..真冇用呢//
|