珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天


辛苦>< 分類: 未分類

今朝6點幾就起身,
要趕份newspapaer report><

最後7:52分出門口..
今日唔係商場上..
直接行左勁多樓梯..
行完,喘哂氣..
喘氣事少,心痛事大-.-v
不過都慣左,呵呵

跟住勁跑,
其實睇番個陣既時間,返到學校都係超級勉強的..
不過,今日仲要有早會..
搞到我要係8點個鐘前死到上禮堂,
就黎跑到返學校個陣,
仲有好多人陪我一齊跑,呵呵

最後,好出奇咁..我趕得切返學..
之前以為唔得的..
因自己最快紀錄都係由出門口個一刻到學校係9分鐘多dd的,
但係今日用左8分鐘就返到,好叻叻唷!
不過呢..就返到去個陣我2隻腳斬抽筋..
so好辛苦先返到去,
返到去點知我fd同我講開唔切locker,,
我話我有biology既workbook同埋rs書..
好彩佢借到書ja!

今日好多野做,
英文又測驗,
數學又測驗,,
生物又要默一大個圖等,
不過好好彩biology最後冇dictation到,
同埋個幾百字for報紙既都趕得切..

到到宗教堂..
今次比個fd出賣><
講對擇偶既條件-.-v
cat比一個男的出賣,
不過我覺得個男的存心\/
因為catcat一定係點我講既T.T

另外,要聱宗教個份專題報告,
有3個topic,
a係唔知咩野政府應該增加d咩資源比單親家庭
b係比良師益友/損友既信
c係問接唔接受婚前性行為,同埋理由係邊

我就揀左c黎作,
放學先搞掂喳..
雖然都係566字,
但係太多測驗d野要溫了,
同埋phy而家d野好難,
好唔明白,
冇啦啦由F=ma變做F-f=ma..
跟住又變黎變去..
最後先知道此F不同彼F=.=
好心佢就唔會2個都用F啦><

仲有既就係..
今日比人收手冊,
記warning,,
咁大個女第1個警告..很乖是吧?
不過我再遲多一次到就2個-.-v

家政學會取消左呀><
又唔做d講,
搞到d野又要拎返去啵\./

英文個測驗我識呀!應該個分都ok既,
maths就做唔哂..
同埋隔離個2條友又係度勁”目及”好黑人憎!!
計到4a就收卷了><
但係我識咖..嗚嗚嗚..我不依呀!

放學個陣即飛落去地下諗住比份report miss..
等左25分鐘..
原來佢走左..
個梁sir之前仲話佢未落黎添!呃人既><

最後就陪fd buy野..
行左幾耐下,幫佢揀生果等等,仲有拎野=.=v

係2間賣cake用品shop既野度拎左2張整野食既list,
諗住去整番個聖誕樹頭蛋糕比自己食,
哈,係海傍度自己一個對住個海〔雖然唔令,但點都好過睇住其他人一雙一對-.-v〕,
一路食cake,我諗都會幾好feel既,呵∼

最後就買左個蛋卷去十大度啦..
本身想食紫心番薯,但係又冇><衰衰呀!

最最後既〔呵〕
就係自己呢排成日都上唔到網,
搞到冇得打日記><
但係自己又超級冇記性,
成日都好快就唔記得哂d特別野咁..真冇用呢//



2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


歌唱比賽初賽 分類: 未分類

歌唱比賽初賽個壓軸show-bandshow
唔好睇,唔好聽,
d人我全部都識既..
打鼓個位人兄係自己班既..
之前講到自己打得好勁咁..
但原來黎黎去去都只係打過一個鼓..

搖沙〔姐係一個裝住d豆既野〕個個女的..
又搖沙又搖頭,
搞到自己好似short咁,
仲要著到..勁露膊+超迷你短裙..
雖然佢對胸真係冇咩人比得上..〔39F〕
但係條腰..都幾咩下-.-

唱個位..
仲著sm裝添..
超無奈..

不過佢地真係好唔得..
冇人拍掌比佢地添

另外,loklok唱得好好聽唷!
佢勁多fans呀,
其實我都唔明點解佢會有咁多fans,
佢又唔係出位個d..,唔明呀><

返到home又比人話...

ps.好無奈..打完之後load唔到..要再打過呀><



2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天


測chem..唔開心! 分類: 未分類

測chem..
雖然自己都唔多識做..
但係我隔離個2個擺到明想睇我ans囉..
咁我冇耐就蓋埋份卷黎諗,
唔想比佢地睇ma,
測完左面個個文小姐話〔yen姐,使唔使蓋埋份卷呀〕
我〔唔識做呀嗎〕
文〔扮咩呀你〕

跟住中文堂個陣佢同成班人去廁所,
返黎個陣〔我住最出最近門口個個位〕佢大大聲就話我唔比佢睇卷既事,
d人幫佢〔d人咁賤格係咁咖啦〕

lunch個陣,
我同catcat講,我淨係講到話chem測驗個陣,
佢就已經話知文同黃想出貓睇我卷,
仲知文勁同人講我賤..
好無奈囉...
一定要調位呀!

同埋..佢地玩針對囉,
我要出去個陣佢地又特登唔讓位,
佢dd袋呀等等又擺哂係我張”木台”度,
我拎開,佢地又嘈,
好麻煩,好討厭!