前2日只覺有少少想嘔咁,
但係今日真係好頂唔住,
but唔想再請假,再次請既話我就唔夠遲d用的了..
今日遲到,遲左2個字,本身唔使遲的,
但係等lift等左10mins先搭到,
之前個d都全部爆哂,都唔知做乜事特別咁多人咁∼
返到學校,又要去早會..
跟住又要比人記一d野.. 好麻煩><
之後..就一直好想嘔咁,但又係嘔唔出個隻,
好辛苦,個fd又唔知做咩好頭痛,
但佢已經食左藥的了,
我又冇藥食T.T
最後係phy堂度冇啦啦要走火警,拎住d野又落又上咁,
超頭痛的說..
但係而家先黎早退好唔抵咖嘛,
所以就捱到底!!
lunch食野,完全冇胃口..食左都冇5啖就唔食了,
實在很想嘔的說..
另外..今日個best fd唔記得夾夾..
so借左比佢∼但自己個頭好亂=.=
放左學,去左家政學會投遲d整咩野食啦..不過有好多我都唔like..
仲有唔知點解d f.1-f.3既人勁記得我個名啵,
個個都唔記得,淨係記得我個個..
但自己個名又唔易記,真係唔明白∼
跟住..去買左個朱古力慕士,幾好味,
不過食完又有點反反地胃=.=v
then,去左還書,同埋借左2本定3本書,最後,就去左千色個間編織坊度買冷啦..
實在超貴的...
原來買靚既冷真係好貴的,
d冷要$400..仲要買埋針,
埋單要成5百..
咁大個女都係第1次咁使d錢...
個fd話我蠢,佢話織比自己就話冇所謂,
但我就係用咁多錢織比人咁∼
不過冇所謂啦,應承左人ma我^^”
說過要送比人的..
不過ma,我覺得個隻白色唔係我心目中想要個隻亮白,
唔緊要啦,我諗心思都可以搭夠既∼
決定左要12月前送到比人!
所以ma,由今日開始到織完為止,都要日日比心機囉我∼
另外,想織多個冷袋,
等條頸巾可以擺係入面,就唔會咁易整污穢啦∼
不過都唔知自己識唔識得整-.-v
還有的就是,
很多朋友要我織來送給他們maT.T
死囉我..唔使有覺好訓了,
不過當然∼不會用這麼貴的冷啦,
但係都唔會係街邊買個d,都會用靚冷,
但唔選咁貴的了∼
人地教我個陣..
錯左唔少呀T.T
成日都唔記得要將條線放上隻手上面..
有時又唔知自己織緊條針咁...
真失敗><
我想織埋冷帽,冷衫,冷手套,冷襪的呀!
但係..以我既資質..
都係唔使望的了,
個fd都話叫我等20年...><
搞到7點幾度,就返去了,
不過織左10幾行的了,都算唔錯咖啦..以我既天份黎講∼
不過,我會拆左去再重織過的!
誰叫人地教我個陣同我織左幾針...
我一定要係親手完成呢條冷巾!
絕對唔可以假手他人ma∼
咁先有誠意!
不過呢..唔知我想個個送禮方法行唔行得通呢..
算了,織好再諗都唔遲∼
另外ma,聽日去唔到版聚了∼1來啦,自己同個fd身體都仲超差,
哈,而家好似同佢鬥緊邊個請隻請得多,早退呀,遲到個d不良紀錄咁∼
2來ma,已經把錢錢快用光囉,所以啦,已經用左個2季的買衫買鞋等等等的錢了∼
3來,11月27有個朋友生日,bbq..唔想喉嚨變差,同埋仲要送present比佢呢
4來,關係都不好了ma∼
5來,都用time將冷巾織好
6來,比多d休息時間自己..
7來,尋日同人傾左一陣電話,當我講話版聚既野,人地極力反對..
算了,遲d可能日日都要靠佢比個home我ma-.-v
就係咁多啦,好了,織冷巾去∼!
==
後加:係書店度見到極似我表哥同佢女朋友既人..佢地企係我身邊,不過我又冇叫佢,
唔肯定係咪真係表哥黎..
同埋,覺得把聲好似唔太似咁,so就算了∼
認錯好瘀的ma..
|