珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


身體再次跌入谷底 分類: 未分類

前2日只覺有少少想嘔咁,
但係今日真係好頂唔住,
but唔想再請假,再次請既話我就唔夠遲d用的了..

今日遲到,遲左2個字,本身唔使遲的,
但係等lift等左10mins先搭到,
之前個d都全部爆哂,都唔知做乜事特別咁多人咁∼

返到學校,又要去早會..
跟住又要比人記一d野.. 好麻煩><

之後..就一直好想嘔咁,但又係嘔唔出個隻,
好辛苦,個fd又唔知做咩好頭痛,
但佢已經食左藥的了,
我又冇藥食T.T

最後係phy堂度冇啦啦要走火警,拎住d野又落又上咁,
超頭痛的說..
但係而家先黎早退好唔抵咖嘛,
所以就捱到底!!

lunch食野,完全冇胃口..食左都冇5啖就唔食了,
實在很想嘔的說..

另外..今日個best fd唔記得夾夾..
so借左比佢∼但自己個頭好亂=.=

放左學,去左家政學會投遲d整咩野食啦..不過有好多我都唔like..
仲有唔知點解d f.1-f.3既人勁記得我個名啵,
個個都唔記得,淨係記得我個個..
但自己個名又唔易記,真係唔明白∼

跟住..去買左個朱古力慕士,幾好味,
不過食完又有點反反地胃=.=v

then,去左還書,同埋借左2本定3本書,最後,就去左千色個間編織坊度買冷啦..
實在超貴的...
原來買靚既冷真係好貴的,
d冷要$400..仲要買埋針,
埋單要成5百..
咁大個女都係第1次咁使d錢...
個fd話我蠢,佢話織比自己就話冇所謂,
但我就係用咁多錢織比人咁∼
不過冇所謂啦,應承左人ma我^^”

說過要送比人的..
不過ma,我覺得個隻白色唔係我心目中想要個隻亮白,
唔緊要啦,我諗心思都可以搭夠既∼

決定左要12月前送到比人!
所以ma,由今日開始到織完為止,都要日日比心機囉我∼

另外,想織多個冷袋,
等條頸巾可以擺係入面,就唔會咁易整污穢啦∼
不過都唔知自己識唔識得整-.-v

還有的就是,
很多朋友要我織來送給他們maT.T

死囉我..唔使有覺好訓了,
不過當然∼不會用這麼貴的冷啦,
但係都唔會係街邊買個d,都會用靚冷,
但唔選咁貴的了∼

人地教我個陣..
錯左唔少呀T.T
成日都唔記得要將條線放上隻手上面..
有時又唔知自己織緊條針咁...
真失敗><

我想織埋冷帽,冷衫,冷手套,冷襪的呀!
但係..以我既資質..
都係唔使望的了,
個fd都話叫我等20年...><

搞到7點幾度,就返去了,
不過織左10幾行的了,都算唔錯咖啦..以我既天份黎講∼

不過,我會拆左去再重織過的!
誰叫人地教我個陣同我織左幾針...
我一定要係親手完成呢條冷巾!
絕對唔可以假手他人ma∼
咁先有誠意!

不過呢..唔知我想個個送禮方法行唔行得通呢..
算了,織好再諗都唔遲∼

另外ma,聽日去唔到版聚了∼1來啦,自己同個fd身體都仲超差,
哈,而家好似同佢鬥緊邊個請隻請得多,早退呀,遲到個d不良紀錄咁∼
2來ma,已經把錢錢快用光囉,所以啦,已經用左個2季的買衫買鞋等等等的錢了∼
3來,11月27有個朋友生日,bbq..唔想喉嚨變差,同埋仲要送present比佢呢
4來,關係都不好了ma∼
5來,都用time將冷巾織好
6來,比多d休息時間自己..
7來,尋日同人傾左一陣電話,當我講話版聚既野,人地極力反對..
算了,遲d可能日日都要靠佢比個home我ma-.-v

就係咁多啦,好了,織冷巾去∼!

==

後加:係書店度見到極似我表哥同佢女朋友既人..佢地企係我身邊,不過我又冇叫佢,
唔肯定係咪真係表哥黎..
同埋,覺得把聲好似唔太似咁,so就算了∼
認錯好瘀的ma..



2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


nothing 分類: 未分類

先說一段野先∼呢排好多野搞到好唔開心,
不過我真係估唔到,
你會同我講呢番說話,
第1個感覺,真係覺得好似發夢咁,
或者會有咁既感覺,係因為對所有野都冇哂信心∼完*

今日呢,就真係調左位啦,但係再同個班主任miss講,都係冇用..
呢個班主任又廢,個個又係廢,
so決定同埋個fd投訴佢地!

學校仲有d野已經搞到我心情超唔好,尋日又係咁,今日又係咁..
返到home,諗住上一上網可以好番d,
但冇囉,最後嘈左,
再down,
then,就諗住好好地咁訓覺,
但係屋企人又係咁嘈..未停過囉∼

不過最down既都唔係呢d,嘈2嘈,講真,我冇咩所謂,
但係真正令我down既係另外某位人兄∼

看來早2日買個份禮物已經沒用了..anyway,
我都會送出去,
至少對得住自己先∼

心意係咁,但當然,接唔接受會係另一回事..

不過..嘻,我已經諗到一個好方法了,
竟然自己仲有能力,
就先會事情都執得好d啦..

打算搬出去同人住,當然,個個人雖然同自己已經冇咩關係可言,
但是ma,佢係會收留我的吧xdd

==

儘管出賣自己的所有野,總好過再令任何人再因我的事而感煩,困苦,
總之,唔想影響到人地情緒,
當然,不是所有,只係某d特別既人而已∼

==

很多事,不是我不想理,而係我唔可以理,請原諒我!

==

不會打擾你的了^^”

==

希望你的心意沒變..



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: