珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


行街街∼ 分類: 未分類

today10點多d就落床,可以懶左個幾鐘既床的我-.-v

開電腦玩..

到11點幾,冇啦啦斷哂線咁,

重開機都冇用,跟住就算數啦,唔鬼理就好了∼

開電視,點知又冇野睇,

2部電視都係咁,唔知點解尋晚已經係咁,

不過12點幾1點個陣又冇事番啵∼

then就叮野黎食咁樣啦..

不過總係唔多開心咁囉..

正人衰人黎咖!><

不過好似係自己唔岩,唔關人地事咁..

都係自己衰ja∼

晏d又要去睇跌打..唉

丫,係啦,mum話拆左隻手之後唔可以即刻洗手,但自己又唔記得啵∼

洗完先醒起,咁即刻洗其實又會有d咩問題咖先???

晏少少隻手又冇哂自由添,好唔方便呀真係!!

同埋佢包到好鬼死實,今朝我覺得隻手指尾下面個度,

因為包得太實,個個位超痛呀,

同埋好似有d疼疼地,黑黑地咁既色,

仲凹左添><

佢今日千萬咪包咁實呀!

另外隻手而家仲係超黃的呢,d色幾難甩呀,,

睇完跌打之後,就會去行下街仔咁啦∼

去左千色,今次除左想買上次見到好鐘意個件3之外,

仲見到有頂帽好令,好鐘意..

不過都係算啦,then係3聯buy左本書,

再行屈臣士,買左d野,仲有野送添∼

返到home,研究左一陣d野,

再睇電視,睇到3點幾4點,

自己整d野就搞到5點幾先訓啦..

係廳度訓..



2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


手指公移位!>< 分類: 未分類

今日遲到,10點多d先返到去,

比miss點名叫我lunch搵佢,算,唔理了∼

下晝個英文默書好似錯左幾個字呀><拎唔到100分添!

係lunch個陣,

見到呀lok,就例牌就樣打佢一下啦,

佢明知我實會打佢既次次都,

咁佢就用手臂擋我啦∼

一擋之下..

我隻手指公就移左位啦T.T

即時勁痛囉,紅哂咁∼

到左6點度,就去左睇跌打啦,

個個人話我個手指公移左位呀><

我同佢講話9月個陣已經覺得d根好似拉住拉住咁,

見冇乜野就冇理到啦,

但係今日整一整超痛咁..

佢話我本身係鬆左d,應該冇移到位既,但撞一撞就撞歪左啦

幫我移番位咁,過程中超痛呀T.T

同埋我隻手指公移左位令到舊骨大左好多!

佢仲話我早d睇既話就唔使咁痛個d啵∼

不過算啦,都痛左咯,

then就幫我包到隻手成隻糭咁啦,

佢仲話至少要包4-5次添..

都唔知下星期點測驗呀..

不過隻手指咁痛..都唔知到時拎唔拎到筆添呀..

夜晚同k傾左一陣電話,

跟住就11點個陣就訓左了,

不過可惜,sms的人太忙了...

==

踩得太深了,怕自己遲d抽唔番出黎..





2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


兔兔死左>< 分類: 未分類

今日知道隻兔兔死左..

好唔開心,喊左好一陣子><

養左都有8年了,

由佢bb個陣睇到佢大,睇到佢老..

好唔捨得呀!!

 

另外,今日係千色度見到件3好令令既,

當裙又得,淨上衣又得,不過我著裙就唔多得啦...

好想買,但係又要儲錢買鞋呀,買其他3等等,

換季囉∼之前d3都唔多岩著了∼

 

夜晚,好彩有人安慰我,先冇咁唔開心,

同人傾左半個鐘多度就收聲,跟住就去訓囉..