today10點多d就落床,可以懶左個幾鐘既床的我-.-v
開電腦玩..
到11點幾,冇啦啦斷哂線咁,
重開機都冇用,跟住就算數啦,唔鬼理就好了∼
開電視,點知又冇野睇,
2部電視都係咁,唔知點解尋晚已經係咁,
不過12點幾1點個陣又冇事番啵∼
then就叮野黎食咁樣啦..
不過總係唔多開心咁囉..
正人衰人黎咖!><
不過好似係自己唔岩,唔關人地事咁..
都係自己衰ja∼
晏d又要去睇跌打..唉
丫,係啦,mum話拆左隻手之後唔可以即刻洗手,但自己又唔記得啵∼
洗完先醒起,咁即刻洗其實又會有d咩問題咖先???
晏少少隻手又冇哂自由添,好唔方便呀真係!!
同埋佢包到好鬼死實,今朝我覺得隻手指尾下面個度,
因為包得太實,個個位超痛呀,
同埋好似有d疼疼地,黑黑地咁既色,
仲凹左添><
佢今日千萬咪包咁實呀!
另外隻手而家仲係超黃的呢,d色幾難甩呀,,
睇完跌打之後,就會去行下街仔咁啦∼
去左千色,今次除左想買上次見到好鐘意個件3之外,
仲見到有頂帽好令,好鐘意..
不過都係算啦,then係3聯buy左本書,
再行屈臣士,買左d野,仲有野送添∼
返到home,研究左一陣d野,
再睇電視,睇到3點幾4點,
自己整d野就搞到5點幾先訓啦..
係廳度訓..
|