珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


返學了T.T 分類: 未分類

又要返學了,真辛苦,
返到去就即溫bio,要背默,
點至最後呀sir話今日唔住=.=
今日英文要做comp,真係好難捱,
英文作文我真係幾唔掂,作作152字喳!

放左學,去左豬坊.

準備走個陣,收到個sms,
係媽send黎既..
內容係話〔你想點.10分鐘內唔返黎就以後都唔使返〕

我對呢個msg真係幾反感的,
我係唔想留係一個整天吵架的屋企先咁遲返去的...

真的很不想留在家,很辛苦..
有時候成個屋企冇人嘈,個種沉重既無聲空間,
我也覺得非常難受...
但我又要活在呢個環境下,可以點?...



2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


唔放返學,呵 分類: 未分類

唔使返學既日子,
我就當然係屋企過左成日啦,
不過都有d特別野發生,
就係係夜晚個陣我要換3落街食dinner,同呀媽一齊落,
但我換3個陣,就發現唔見左件內衣..
同呀媽講.佢又傾電話,傾左好耐啵,
最後我係佢個櫃度搵到...
佢仲傾緊,傾完至少有20mins,
之前又狂吹我快d...
而家又要人等番...\./

唔知點解,
呢排自己真係幾燥,好易就嬲...
唉,冇得救的了



2005 年 9 月 18 日  星期日   雨天


中秋佳節 分類: 未分類

今個中秋,都算開心的說,

一早就去左k先生home,sweet到4點就去左大家樂食野,
食完佢送左我去火車站啦,
跟住落車,再搭小巴去到我grandmother度啦∼

去到都只係4點40分=.=真快,
5點幾開始開老豆周圍行下,
中途去左個好嚇人既廁所,
一行入去,就有5,60隻蚊圍我T.T
其實有點唔敢去的,但又好急啵...
最後比d衰蚊蚊咬左我好多下..嗚嗚嗚
同埋對拖鞋刮到我2隻腳指都損左...

最後食完飯〔7點度〕,諗住走咖啦,點知又落勁大雨...
搞到我最後8點幾先走,
跟住又去k度啦,
比佢咬咬,呵呵,唔知點解而家開始幾鐘意佢咬我的,
牙印隻愈明顯愈好,好鐘意^^”

不過咬大腿就真係幾痛下..下次都淨係咬手手好了,
另外我超鐘意的就係k比我既咖哩雞啦,
好令令,好鐘意,以後我要更多更多!

最後,到左11點幾就走左了,本身可以夜d的...
算啦,下次夜點補番數,呵呵!