珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天


特別篇-身體接觸+傾計 分類: 未分類

身體接觸:

我想講,
我真係好唔鐘意同人有身體接觸囉,
除左係我主動或者同我好熟!

前2日,返home時,
比個阿伯既手背撞到我的,
感覺好討厭!

另外,我特別討厭比人挽手的,
希望d同學唔好再挽我手啦...

================================

傾計:

我唔係咁鐘意同”陌生人”傾計,
so,我係邊度都好,
除非係有需要,
如果唔係我都係唔會同人傾計既.

會同我傾得多的,
就是我的好朋友來.

係我既角度上,
我對任何人大致分為3種,
1係有好感既,好感唔係男女個隻,只要我不會抗議,就是這種的了;
2係普通,冇乜特別感覺,冇好感都冇反感;
3則係我覺得反感既.

好感,也只會多的才算是好朋友,
其餘的,也當”陌生人”論.

想知我當你係好朋友,普通定係反感的人,
看我的對其人既對答就會知,
如果我大多係以(極)簡單黎回應既話,
就請識做點..
不然普通就會變成反感的了.



明白何解了! 分類: 未分類

今日又遲左起身=.=

又空肚食藥,唔知係咪因為咁,總係覺得有少少想嘔咁...

今日覺得特別肚餓...搞到餓左好多個鐘呀><

英文默書,唔記得有度要背默,so下星期要見miss..
好彩另外個度有51分,pass左唔使再默!

返左學,去圖書館搞埋個新書表之後,就去補phy了,
唉,聽日仲要補英文添,佢今日先講..仲要一定要去個隻,
本身諗住放學去豬豬坊咖嘛,
不過算啦,反正聽日都要陪個fd,
佢下星期就考5級琴試了〔真厲害!〕
so book左聽日夜晚9點半去學,
反正我唔返屋企食飯,所以,冇所謂啦,
今日自己都唔會返home食囉,
係屋企既感覺,就黎窒息的了我...

x先生,我諗我知道你話既意思了!
別再說我啦,我下次中文reading就合格比你睇!

===============================

有感又被人騙了T.T
不過唔知係咪比人呃得多,好像有點免疫了...

===============================

糟糕了,竟然會因一句話而想喊,
還要是無關痛癢的說話..自己怎麼了..

返屋企途中,真係喊左...
不過個陣冇咩特別原因,真係無啦啦喊咁,
好想好想有人攬住,攬得好實好實,
到左呢一刻,我都好想要安全感...



2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天


不能自拔?? 分類: 未分類

朝早起身,遲左,搞到冇time,
so就空肚食藥了.

中文默書..錯左2個字,又拎唔到100分><

成日都好累好累,無時無刻都想sleep呢...

so,放左學,去圖書館做野,要整新書表,
但又整唔切,唯有聽日搞埋佢啦∼!

then,去左豬坊啦∼
同x生傾計計,
不過唔知點解,佢個個不能自拔自己又唔明係講乜啵=.=

佢又唔話我知><算了,聽日問人好了!

離開之後,係返home途中,發生左件超好笑既事...
見到一個好肥既ol,佢下身係一件短裙黎,
少見真係咁肥既女人,所以都望多左2眼咁,
點知佢行到係我前面大約5個身位度,
佢條裙爆線!跟住就極之狼狽咁用手遮住啦∼

雖然我知笑人係唔岩..不過實在忍唔住...

返到home,抖左陣,就沖涼sleep囉,不過個陣已經3點幾了-.-v