今日又遲左起身=.=
又空肚食藥,唔知係咪因為咁,總係覺得有少少想嘔咁...
今日覺得特別肚餓...搞到餓左好多個鐘呀><
英文默書,唔記得有度要背默,so下星期要見miss..
好彩另外個度有51分,pass左唔使再默!
返左學,去圖書館搞埋個新書表之後,就去補phy了,
唉,聽日仲要補英文添,佢今日先講..仲要一定要去個隻,
本身諗住放學去豬豬坊咖嘛,
不過算啦,反正聽日都要陪個fd,
佢下星期就考5級琴試了〔真厲害!〕
so book左聽日夜晚9點半去學,
反正我唔返屋企食飯,所以,冇所謂啦,
今日自己都唔會返home食囉,
係屋企既感覺,就黎窒息的了我...
x先生,我諗我知道你話既意思了!
別再說我啦,我下次中文reading就合格比你睇!
===============================
有感又被人騙了T.T
不過唔知係咪比人呃得多,好像有點免疫了...
===============================
糟糕了,竟然會因一句話而想喊, 還要是無關痛癢的說話..自己怎麼了..
返屋企途中,真係喊左...
不過個陣冇咩特別原因,真係無啦啦喊咁,
好想好想有人攬住,攬得好實好實,
到左呢一刻,我都好想要安全感...
|