今日day6乜堂都有,辛苦死我T.T
中文個篇聆聽後感miss話我唔夠具體,星期一又要再交過...都唔知咩miss來的!
英文就listening,悶到訓著左,
數學個呀sir今次唔係咩蕉,橙等,
而家男人搵女人,女人搵男人,基等,又狂講佢以前教既一間學校d同事係好多都基既事比我地知∼
phy,chem同nio我已經唔聽書了,係度睇書〔倫理學的〕就好過得多,
而電腦就都唔多野做,不過行上行落辛苦左d ja∼
同埋放學個陣又要淋雨了,
尋晚開始病病,有咳又流鼻水等...
食完野,陪fd去銀行拎野,跟住就去左十大啦∼!
期待聽日見到k先生,呵呵,我要個好溫暖的抱抱呀,你要給我呀! |