珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天


睇戲 分類: 未分類

超開心,
第1次同k先生去睇戲,
去左睇喇叭書院,
幾好睇,唔錯唔錯,
戲入面d music我都幾like,
可以睇到一場好戲,
又可以手拖手,嘻嘻,開心死我^^”

不過呢,最衰就係自己啦,著咩校服呀...
下次一定要換左佢!

不過k都有佢道理既,我著住校服拖手既話點都會影響到學校既聲譽既...
算啦,但下次帶3都好,唔要著校服!我要拖手手!



2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


phy呀sir好得意! 分類: 未分類

今日遲左8mins起身,好彩都趕得切ja!

返到學即溫bio,最後呀sir唔記得左,呵呵!逃過一劫了∼

phy堂個陣,呀lau sir〔phy呀sir〕比我地睇d煎蛋呀,咩花生煲雞腳等黎教我地傳導,對流等,
哈,覺得呢個呀sir真係好得意,幾有細佬仔feel

lunch個陣始於可以同呀芝一齊食飯了!好耐都冇同佢一齊食...佢太忙啦

去左馬天尼度食,等左好耐d野食先黎〔40mins..〕
未黎野食之前收到個電話,係n生打黎的,
話唔知咩佢今日水運會,win左個金的..
跟住我話唔得閒,佢最後就話唔知咩接我放學=.=不過我又聽唔清楚係幾時同佢講咩,
收左線之後個腦先收到msg-.-v

最後放學去左圖書館啦∼
5點走人,去寄信,去豬豬,
比x先生強逼要我叫佢主人/老公=.=
佢呃我2次又唔可以打和,哼,蝦我!

最後既就係,phy唔識做,聽日要交的了,沒人幫我t.t好可憐呀我...

======================================

x先生,不要讓我有感覺,不然你的下場可慘了,呵呵呵



2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


功課後,還是功課 分類: 未分類

好多功課要做,
個篇自己攞黎搞既〔愛是這樣甜〕我對住張原稿紙個幾鐘都諗唔到點開頭...
雖然中途有寫過2行咁,但最後都覺得唔ok所以擦左,
又有講稿要寫啵,phy又有野做啵,
bio又要dict,英文又有10頁要做....

最後嘛,搞到3點幾先走去訓,
但好多野都仲未ok囉,eg個篇作文最後都係諗唔到,
等我遲d請教下k先生先...

um...
仲有d特別d既野就係,
我發現我隻左腳上5吋下5吋再上少少個位瘀左,
好痛t.t
隻手又唔覺得比人撞到..又瘀左...
都唔知做咩咁黑仔的><