今日又係睡眠不足了,真可憐...
今日放左學有個高中適應講坐,
miss要我地開本聆聽筆記,
抄低哂到時d野,
所有個2個鐘我隻手都冇停過=.=陰公
又冇啦啦打〔c egg〕啵∼
lunch個陣去食野又撞到成大班miss啵,好似有8個
next就係又買唔到bio作業啦,
去圖書館借左6本倫理學既書啦,
不過返到home冇幾耐都睇左2本半了∼
dinner又冇咩胃口食,so就只吃了1/4碗飯啦∼
食完就睇tv,
睇到10:30個陣,
我諗住11點去bath,同埋好耐冇浸浴了,就開定熱水先啦,
到左11點,睇完tv,見電腦冇關到,
偷玩左一陣,基本上只係打左日記同上左少少網睇野,
仲唔覺意save左係我哥個日記度添-.-v
跟住就醒起去bath啦,〔11點半〕
個陣我係度諗〔我好似開左水咖呵?我好似未關咖啵=.=v〕
跟住即刻就入去睇,見到個浴缸超滿,差不多多到漏出黎...開左成個鐘啵
咁我就即刻關左佢,但我又放唔到水〔熱水蓋住個放水個個〕
唯有用d野慢慢〔不〕走d熱水,
最後搞左半個幾鐘先ok,身水身汗咁...
浸左唔夠5分鐘,就要起身休息一下,飲左杯水,
再浸多5分鐘度,就起哂身啦,因為feel到個心跳得勁快同埋覺得好暈等,
沖完呢個涼見到自己成個人都好紅,下次都係唔沖咁熱,
搞到自己好似熱熟左咁=.=
======================
k先生打比我呢,嘻,同埋〔他的家人〕個度,真係令到我超開心的,呵呵^^" |