珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 9 月 8 日  星期四   雨天


女人,果然是瘋狂的 分類: 未分類

今日有pe堂,要做體適能,
sit-up我得15下-.-
掌上壓做左18下,拎夠唔分就算,
但坐地前伸得24cm喳!
高度又唔知點解矮左,但係輕左,呵呵∼

放左學,諗住去十大書坊的,
但都係行左返home個條路,
個fd話上睇下有咩戲好睇,
咁我就同佢一齊睇,
then佢話想睇戲〔當時2點20分〕
千杯不,醉但低開左場10幾分鐘,
我同佢傾唔夠1分鐘,就決定睇啦=.=v
所以就說呢..
那個女人都是瘋狂的!

睇完戲,就去左書店睇書,
跟手接左個電話就走左,
去到西鐵站7仔〔所約的地點〕,見到個個男人,
但我唔肯定,就順手買完野先打比佢,
確定左係啦.就比d野佢簽等啦,
咁佢就問埋我車車既問題啦,
解答左佢之後就返屋企了∼
〔個個男的好可愛呀!很想met佢面仔,呵呵〕

返到去,睇睇下書就訓著左〔f&m room〕,
到左9點度,
我就比人拖左出廳度T.T

跟住醒左,食左好少野,
跟住搞下呢樣個樣.
就整到4點先訓啦-.-v



2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


默書T.T 分類: 未分類

今日bio dict..
得8/10喳><
個2分都係漏左少少野咖喳,好唔抵呀!

maths堂又好似之前咁=.=
sir:〔good morning 4d baby student〕
跟住上上下堂又一個傻豬,一個豬豬再加個飛吻...
真係想死...個呀sir仲問某男同學有冇蝦女班長,
答冇.個呀sir就話幾時搵日一齊欺負個女班長添=.=
說實的,上他的堂是幾開心的說,但學到的真的不多..
將d數字等講做蕉呀,橙,apple等,搞到我亂哂呢!
個呀sir又好自大,成日都好自大,成日都話自已熱誠,好有愛心-.-

另外就係中文尋日個講坐抄左好多野咖嘛,
miss仲話聽日要係本listening note book度寫後感..痴線呀!><

放左學就去左食野啦,
跟住就去書店度,
終於buy到本bio作業了!成個月次次去都話冇貨..
同埋上個星期呀sir已經詰要做的了,
最後就係去豬豬坊啦,不過k先生唔知係咪出左街呢,
見唔到佢t.t有點兒失望添

不過也不要緊啦,嘻,愛爆佢!^^"

========================

小小插曲:比人話t.t搞到心情有點down添..
不過我就是個這樣的人..



2005 年 9 月 6 日  星期二   雨天


蠢蠢的好例子 分類: 未分類

今日又係睡眠不足了,真可憐...

今日放左學有個高中適應講坐,
miss要我地開本聆聽筆記,
抄低哂到時d野,
所有個2個鐘我隻手都冇停過=.=陰公
又冇啦啦打〔c egg〕啵∼

lunch個陣去食野又撞到成大班miss啵,好似有8個

next就係又買唔到bio作業啦,
去圖書館借左6本倫理學既書啦,
不過返到home冇幾耐都睇左2本半了∼

dinner又冇咩胃口食,so就只吃了1/4碗飯啦∼
食完就睇tv,
睇到10:30個陣,
我諗住11點去bath,同埋好耐冇浸浴了,就開定熱水先啦,
到左11點,睇完tv,見電腦冇關到,
偷玩左一陣,基本上只係打左日記同上左少少網睇野,
仲唔覺意save左係我哥個日記度添-.-v

跟住就醒起去bath啦,〔11點半〕
個陣我係度諗〔我好似開左水咖呵?我好似未關咖啵=.=v〕
跟住即刻就入去睇,見到個浴缸超滿,差不多多到漏出黎...開左成個鐘啵
咁我就即刻關左佢,但我又放唔到水〔熱水蓋住個放水個個〕
唯有用d野慢慢〔不〕走d熱水,
最後搞左半個幾鐘先ok,身水身汗咁...
浸左唔夠5分鐘,就要起身休息一下,飲左杯水,
再浸多5分鐘度,就起哂身啦,因為feel到個心跳得勁快同埋覺得好暈等,
沖完呢個涼見到自己成個人都好紅,下次都係唔沖咁熱,
搞到自己好似熱熟左咁=.=

======================

k先生打比我呢,嘻,同埋〔他的家人〕個度,真係令到我超開心的,呵呵^^"